کدخبر:1148/13970620

20 شهريور 1397

با كسب 7 رتبه ممتاز:
درخشش دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان در سی‌ و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت
در سی‌ و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور، دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان با کسب رتبه های برتر در بخش های مختلف، درخشیدند.

در این جشنواره، 450 دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور در رشته های حفظ ۵، ۱۰ و 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحلیل و تحقیق و اذان، دعا و مناجات، مفاهیم نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، پژوهش، آثار ادبی، آثار هنری، فناوری‌های تولید نرم‌افزار و وبلاگ‌نویسی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان، مرضیه السادات موسوی حق شناس موفق به كسب رتبه نخست رشته معرق و منبت در بخش هنري شد و دیگر دانشجوی این دانشگاه، مهران پناهنده رتبه اول رشته آشنایی با احادیث اهل بیت عليهم السلام را كسب کرد.

علی محمد صالحی و زهرا رفیعی دیگر دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان بودند که به ترتيب در رشته هاي آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن و آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه در بخش معارفی مقام اول را به دست آوردند.

در رشته تلخیص کتاب، فرزانه سیاوشی رتبه دوم را كسب كرد و مریم صالحیان نيز رتبه دوم رشته احکام را كسب نمود.

همچنين اکبر پورشمسی رتبه دوم رشته آشنایی با احادیث اهل بیت عليهم السلام از بخش معارف را به دست آورد.

گفتني است: سی‌ و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور از 16 شهریور ماه به مدت 3 روز به ميزباني دانشگاه زنجان برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.