کدخبر:1219/13970605

5 شهريور 1397

همزمان با هفته دولت و روزکارمند:
مراسم تجلیل از خادمان علم و پژوهش، کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
آئین بزرگداشت روز کارمند وتجلیل از خادمان علم و پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان، یکشنبه چهارم شهریورماه  و همزمان با هفته دولت و روز کارمند در تالار شيخ بهايي دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تبريك ايام پر بركت ولادت امام هادي(ع)، عيد سعيد غدير و گراميداشت ياد شهيدان رجايي و باهنر و هفته دولت، گفت: روزكارمند فرصت مناسبي است تا هر سال از زحمات گرانقدر دانشگاهيان دانشگاه صنعتي اصفهان، تقدير و تشكر نماييم.

دكتر مدرس هاشمي با قدرداني از تلاش های كارکنان در حوزه هاي مختلف دانشگاه، افزود: یقیناً هر جايگاهي كه اين دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری پیدا می‌کند، ناشی از زحمات همه عزیزاني است که در دانشگاه زحمت می‌کشند و بار بزرگی از آن بر دوش کارمندان محترم است.

وي با بيان اين كه در حال حاضر در مرحله اجراي طرح تحول راهبردي دانشگاه صنعتي اصفهان هستيم، گفت: براساس هفت هدف كلاني كه در این طرح پیش‌بینی شده است، چند کمیته برای اجرایی شدن آن تشکیل شده‌ و مشغول انجام فعالیت هستند كه آرام‌آرام شاهد نتایج و آثار آن خواهیم بود و در ماه‌های آینده نیز بخش‌های دیگری از آن اجرا خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با تأكيد بر اين كه تغییرات مد نظر طرح تحول راهبردی به مرور در دانشگاه اجرا خواهد شد، افزود: در بحث فرآیندهای سازمانی و نظام پیشنهادات کارکنان دانشگاه فعالیت‌هایی انجام شده و در بخش ارتباط مسئولين با بدنة دانشگاه و استفاده از فضای مجازی نيز برنامه‌هایی تدارک دیده شده است كه امیدواریم با شروع ترم جدید دست کم بخش‌های عمده اي از آن ها به اجرا در بيايد و ان‌شاءالله شاهد اين تغییرات باشید.

مدرس هاشمي با بيان اين كه اجرای طرح تحول راهبردی دانشگاه بدون کمک همه دانشگاهیان امکان پذیر نخواهد بود، تصریح کرد: براي اجرای طرح مهم تحول راهبردی دانشگاه و اجرايي شدن مطالبات و توقعات در دانشگاه از شما در بخش‌های مختلف به ویژه بخش‌های مرتبط با کارکنان دانشگاه درخواست کمک و یاری داريم.

وي با اشاره به شرایط سخت و پیچیده حال حاضر کشور، توطئه دشمنان خارجی و برخي سوءمدیریت ها و فسادها در داخل را از جمله مهمترين دلايل برشمرد و افزود: قطعاً همدلی و وفاق موجب راحت‌تر شدن طي اين مسیرِ سخت خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به تلاش تمام مسئولین دانشگاه برای بالا بردن سطح رفاه دانشگاهیان، بیان کرد: متأسفانه نتوانسته‌ایم آن‌طور که شایسته دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان است به شما رسیدگی کنیم و براي همين موضوع از همه دوستان عذرخواهی می نمایم.

 تجلیل از خانواده «شهید والامقام مدافع حرم موسي جمشيديان»، پخش کلیپی باحضوركارکنان دانشگاه و اجرای گروه های هنری از جمله برنامه هاي آئین تجلیل از خادمان علم و پژوهش دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1397 بود.

در پایان این مراسم از 9 کارمند بازنشسته دانشگاه از ابتدای سال جاری تاکنون، 23 کارمند و کارشناس نمونه و 5 مدیر نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه های آموزشی، پژوهش و فناوری، دانشجویی، فرهنگی اجتماعی، ریاست و اداری مالی تجلیل بعمل آمد.

گزارش تصویری

اسامی کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان در سال 1397

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.