کدخبر:1040/13970403

3 تیر 1397

در بخش الیاف و پلیمرها:
كسب رتبه برتر دومین دوره مسابقات بین المللی تصویر میکروسکوپی توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان
در دومین دوره مسابقات تصویر میکروسکوپی (IMIC2018)عنوان برترین اثر، به كار مشترك پژوهشكده نانوفناوري و مواد پيشرفته و دانشكده مهندسي نساجي دانشگاه صنعتي اصفهان و همچنين دانشكده مهندسي نساجي دانشگاه اميركبير تعلق گرفت.

این دوره از مسابقات و کارگاه­‌های مرتبط، در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه خاتم، در زمینه‌های تخصصی شامل متالوگرافی، نانومواد، الیاف و پلیمرها، علوم زیستی و بیومواد، سراموگرافی و مینرالوگرافی برگزار شد.

آثار راه یافته به این دوره از مسابقات، پس از ارزیابی توسط ۲۶داور داخلی و خارجی و نیز امتیازدهی تکمیلی، توسط داورانی از کشورهای ایران، آلمان، ایتالیا، فرانسه، کره، اسپانیا، چین، کانادا، عراق و... مورد داوری قرار گرفت.

در پایان، از میان 138 اثربرگزيده كه در پنج بخش" الیاف و پلیمرها"، "نانومواد"،" متالوگرافی"، "سراموگرافی و مینرالوگرافی" و "علوم زیستی و بیومواد "به نمایش درآمدند، عنوان برترين اثر در زمينه "الياف و پليمرها" به كار مشترك بين پژوهشكده نانوفناوري و مواد پيشرفته و دانشكده مهندسي نساجي دانشگاه صنعتي اصفهان و همچنين دانشكده مهندسي نساجي دانشگاه اميركبير  تعلق گرفت.

این اثر توسط مهندس فاطمه توكلي، دكتر حسين توانايي، دكتر مهدي رنجبر و دكتر هژير بهرامي به دست آمده بود.

گفتنی است: دومین دوره مسابقات تصویر میکروسکوپی (IMIC2018) با هدف  فراهم آوردن فرصتی برای دانش‌پژوهان و محققان علاقه‌مند در زمینه‌ خواص مواد و علوم زیستی، برای به اشتراک گذاشتن تصاویر میکروسکوپی و اطلاعات ارزشمند علمی، 25 و 26 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه خاتم تهران برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.