کدخبر:1254/13970402

2 فروردین 1397

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛
دکتر سید مهدی ابطحی به سمت رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر سیدمهدی ابطحی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان را به سمت رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ابطحی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت «رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان» منصوب می‌شوید. امید دارم:

- تعامل مؤثر با مدیران اجرایی استان برای توسعه هر چه بیشتر شهرک و حل مشکلات پیش روی توسعه کسب و کار مؤسسات

- همراهی و همکاری با نقش آفرینان اصلی در زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه و ایفای نقش بیشتر و مؤثرتر در ارتقای آن

- ایجاد شرایط مناسب برای توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه‌های بزرگ استان و تعمیم تجربه موفق شهرک و دانشگاه صنعتی اصفهان به سایر دانشگاه‌های مستعد استان

- زمینه سازی برای بهره گیری گسترده تر دانشگاهیان از ظرفیت‌های فراهم شده در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

- ارتقای کمی و کیفی خدمات و حمایت‌های مورد نیاز توسعه کسب و کار مؤسسات، ارتقای توانمندی‌های مؤسسات، توسعه کیفی مؤسسات مستقر در شهرک هم زمان با توسعه کمی آن ها و حضور مؤسسات در بازارهای فرامنطقه‌ای، ملی و بین‌المللی

- تنوع‌بخشی به منابع مالی مورد نیاز شهرک و بهره‌گیری از سازوکارهای جدید در تأمین منابع پایدار برای توسعه روزافزون شهرک و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه کالبدی شهرک

- توسعه تعاملات بین‌المللی شهرک و شرکت‌های مستقر در آن و ایجاد شرایط مناسب برای استقرار شرکت‌های معتبر بین‌المللی

مورد اهتمام ویژه جناب عالی و همکاران محترم در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان قرار گیرد. انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

دکتر سیدمهدی ابطحی، عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی دوره کارشناسی خود را در رشته راه و ساختمان در دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد عمران راه و ترابری را در دانشگاه علم و صنعت و دکترای عمران راه و ترابری را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است.

دکتر ابطحی تاکنون چاپ بیش از ۷۰ مقاله در نشریات علمی معتبر داخلی و بین‌المللی و کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی، تألیف ۳ جلد کتاب و ثبت ۵ اختراع را در کارنامه فعالیت علمی و دانشگاهی خود دارد.

وی پیش از این به مدت ۴سال معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان بین سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴و از سال ۱۳۹۲ نیز معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان را بر عهده داشته است.

همچنین دکتر غلامی در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر مهدی کشمیری رئیس سابق شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.