کدخبر:1132/13970219

19 ارديبهشت 1397

با حضور وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری:
افتتاح دو مجتمع خوابگاهی و نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان+گزارش تصویری
با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان، دو طرح عمرانی این دانشگاه نیز به بهره برداری رسید.

در این مراسم که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار اصفهان حضور داشتند، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان شامل اقدامات، فعالیت ها و دستاوردهای دانشکده ها و پژوهشکده های مختلف این دانشگاه در قالب غرفه های مختلف افتتاح شد.

این نمایشگاه مقارن با اجلاس بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران این دانشگاه در پیشبرد مرزهای دانش و تجاری سازی یافته های پژوهشی برگزار می شود.

همچنین با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دو طرح عمرانی شامل پروژه احداث مجتمع خوابگاهی و نیز عملیات بازسازی خوابگاه شماره 5 پسران دانشگاه صنعتی اصفهان به بهره برداری رسید.

پروژه احداث مجتمع خوابگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان و محوطه سازی پیرامون آن با زیربنای 5 هزار و 556 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 89 میلیارد ریال در پنج طبقه و متشکل از سه بلوک به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات بازسازی خوابگاه شماره 5 پسران دانشگاه صنعتی اصفهان با زیربنای 11 هزار و 520 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 69 میلیارد ریال در چهار طبقه و متشکل از پنج بلوک به منظور بهره برداری 515 دانشجوی این دانشگاه به بهره برداری رسید.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.