کدخبر:1111/20180410

21 فروردین 1397

با کسب عنوان دوم بخش شبیه سازی سه بعدی:
درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان نایب قهرمانی لیگ شبیه سازی سه بعدی ربات‌های نائو سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران (IranOpen 2018) را کسب کردند.

در این دوره از مسابقات که با حضور ۴۷۸ تیم از ۱۲ کشور برگزار شد، شرکت کنندگان در سه لیگ اصلی دانشجویی، دانش آموزی و کاربردی، با یکدیگر به رقابت پرداختند که در لیگ شبیه سازی سه بعدی ربات‌های نائو، تیم AIUT3D دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان، به مقام دوم دست یافت.

در رقابت های این بخش که ۷ تیم از کشورهای ایران، امریکا، چین و هند در آن حضور داشتند، تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از سید نوید حسینی ایزدی، محمد روشن ضمیر، مهدی تاجمیر ریاحی، سید یعقوب اشکوفراز، مهدی عباسی و سید وحید مروج به سرپرستی دکتر مازیار پالهنگ، با درخشش در این رقابت ها، پس از امریکا و بالاتر از چین عنوان دوم را کسب کرد.

بخش شبیه سازی سه بعدی فوتبال ربات ها یکی از بخش های دسته ربات های فوتبالیست مسابقات ربوکاپ آزاد است که در آن دو تیم که هر یک دارای ۱۱ عامل بازیکن فوتبال خودمختارهستند با یکدیگر بصورت شبیه سازی فوتبال بازی می کنند.

گفتنی است: سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران (IranOpen 2018)  به همت کمیته ملی ربوکاپ ایران و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از ۱۶ الی ۱۸ فروردین در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.