کدخبر:1624/13961208

8 اسفند 1396

با هدف امنیت فراگیر سایبری:
آغاز جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات در دانشگاه صنعتی اصفهان + گزارش تصویری
پنجمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات، با حضور مدیران و کارشناسان آی تی سازمان های دولتی صبح امروز در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات با اشاره به این که این جشنواره از صبح امروز در قالب همایش امنیت فراگیر سایبری در سازمان ها آغاز شده است، گفت: نمایشگاه اکوسیستم اَفتا نیز با حضور مدیران و کارشناسان آی تی سازمان های دولتی با هدف امنیت فراگیر سایبری آغاز شد.

مهندس علی سنایی با اعلام راهیابی هشت ایده برتر با رویکرد کار و کسب نوافتا به مرحله نهایی این جشنواره؛ هدف اصلی از ارایه این ایده ها را رشد و توسعه ایده های نوین در حوزه افتا عنوان کرد و افزود: در این جشنواره با حضور مدیران و کارشناسان آی تی کشور در حوزه امنیت سازمانی و گروه های رسیدگی به حوادث و مراکز آپا، موضوع سامانه مقابله با حملات منع دسترسی و سامانه مرکز عملیات امنیت نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی، مراکز عملیات امنیت، عملیات شبکه، ابررایانش ملی و مراکز تخصصی آپا و گروه واکنش رخداد را از جمله مؤلفه های نمایشگاه اکوسیستم کسب وکار اَفتا دانست وافزود: امروز غرفه هایی از دستاوردهای تیم های رسیدگی به حادثه، روش های نفوذ و دفاع، ایده های نوافتا، شرکت های پیشرو افتا، نوپای افتا و ایده های نوافتا دایر شد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات با اشاره به رونمایی از "نخستین سامانه بومی مقابله با حملات منع دسترسی"، گفت: امکان نصب این سامانه در پایین دست و بالادست سازمان ها وجود دارد و از آن ها در برابر حملات توزیع یافته منع سرویس دفاع می کند.

گفتنی است:پنجمین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات فردا نهم اسفندماه، طی مراسمی با تجلیل از ایده های برتر حوزه افتا در دانشگاه صنعتی اصفهان پایان خواهد یافت.

گزارش تصویری

گزارش ویدئویی

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.