کدخبر:1158/13961129

29 بهمن 1396

رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی کانون مشاوره خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان
پایگاه اطلاع رسانی کانون مشاوره خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "بنای محبوب"، با هدف توسعه ارتباط با دانشجویان، علاقه مندان و فعالان فرهنگی، آغاز به کار کرد.

دانشگاهیان می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این پایگاه و دریافت خدمات الکترونیکی کانون مشاوره خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان، از خدمات مشاوره ای پیرامون موضوعات گوناگونی همچون خانواده، ازدواج و سبک زندگی استفاده نمایند.

تالار گفتگوی این پایگاه اینترنتی برای ارتباط دوسویه با دانشجویان و دریافت سؤالات و ارائه پاسخ های مشاوران ایجاد شده و محتوای لازم در بخش هایی مانند ازدواج، فرزندپروری و مهارت های زندگی را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

همچنین دانشجویان، علاقه مندان و فعالان فرهنگی می توانند با مراجعه به بخش اتاق مطالعه، آشنایی لازم با سبک زندگی ایرانی اسلامی را پیدا نموده و به مقالات حوزه خانواده دسترسی داشته باشند.

معرفی محصولات نشر، تولیدات چند رسانه ای، اخبارکانون مشاوره و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز از دیگر بخش های پایگاه اینترنتی "بنای محبوب" است که در اختیار دانشگاهیان قرار گرفته است.    

گفتنی است: دانشجویان و علاقمندان می توانند با مراجعه به این پایگاه به نشانی banayemahboob.ir و شبکه های اجتماعی مرتبط با آن، به آخرین اخبار و اطلاعات کانون مشاوره خانواده دانشگاه صنعتی اصفهان دسترسی پیدا نمایند.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.