کدخبر:1640/13961128

28 بهمن 1396

یکشنبه 29 بهمن:
آئین تشییع و وداع با پیکر پاک دانشجوی شهید دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
مراسم تشییع و وداع با پیکر پاک شهید حمزه نعمتی از شهدای دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان که به تازگی تفحص و شناسايي شده است، یکشنبه 29 بهمن ماه در مسجد فاطمه الزهرا(س) این دانشگاه برگزار می شود.

این مراسم مقارن با نخستین شب از آئین سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س)، یکشنبه 29 بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد فاطمه الزهرا(س) دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

این شهید والامقام که در زمره دانشجویان رزمنده دانشگاه صنعتی اصفهان به شمار می رود، اول فرودین ماه سال 1339 چشم به دنیا گشود، با گذر از دوران کودکی مانند هم سن و سالان خود برای تحصیل علم و دانش به مدرسه رفت و در همان روزها بود که در پی تربیت اسلامی در محیط خانواده به سوی مسجد روی آورد.

شهید حمزه نعمتی پس از عضویت در سپاه پاسداران، بعنوان مسئول عقیدتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنجان مشغول فعالیت  شد و در زمان شهادت بعنوان یکی از فرماندهان گروهان‌های لشکر 8 نجف اشرف خدمت می نمود.

شهید والامقام دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان با آغاز جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و در سال 1360 به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و جانباز 25 درصد شد، اما احساس تکلیف جلودار این مبارز خستگی ناپذیر نبود، از این رو بار دیگر در جبهه حضور یافت و در تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان در شرق بصره مفقود و در نهایت پیکر این شهید والامقام پس از 35 سال فراق به آغوش وطن و خانواده بازگشت.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.