کدخبر:1524/13961128

28 بهمن 1396

به همت مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان:
مسابقه ملی فتح پرچم برگزار شد
در ادامه مجموعه رویدادهای پنجمین جشنواره ملی افتاکه با حمایت مرکز ماهر و سازمان فناوری اطلاعات توسط مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌گردد، مسابقه ملی فتح پرچم روز گذشته پایان پذیرفت.

در این دوره از مسابقات که به صورت آنلاین برگزار شد، ۲۴۰ نفر در قالب ۷۳ تیم از سراسر کشور به رقابت با یکدیگر پرداختند و توانایی و مهارت خود در محورهای گوناگون امنیت فضای تبادل اطلاعات را محک زدند.
مسابقات فتح پرچم یک مانور شبیه‌سازی‌شده در فضای سایبری محسوب می‌گردد که در آن متخصصین امنیت اطلاعات به رقابت یا یکدیگر می پردازند. در این دسته از مسابقات شرکت کنندگان به مصاف چالش هایی در محورهای وب، شبکه، رمزنگاری، پنهان نگاری، جرم‌شناسی، مهندسی معکوس، اکسپلویت و کدنویسی امن رفتند.

در پایان این رقابت 24 ساعته جذاب میان علاقمندان و خبرگان امنیت فضای تبادل اطلاعات، تیم” 23474c90” با کسب 2318 امتیاز رده نخست را کسب کرد و تیم های " dcua" و " Nullz" به ترتیب با کسب 1132 و 754 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

از  برگزیدگان این مسابقه در اختتامیه جشنواره ملی افتا که در تاریخ ۸ و ۹ اسفند ۹۶ در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد، تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است مسابقه ملی فتح پرچم مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف شکوفایی و رشد استعدادهای جوان در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات با شرکت دانشجویان و علاقه‌مندان و متخصصین فناوری اطلاعات به صورت سالیانه برگزار می‌گردد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.