کدخبر:1623/13961125

25 بهمن 1396

با حضور دانشجویان، اساتید و ورزشکاران:
همایش علمی ورزشی کوه نوردی و دره نوردی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+گزارش تصویری
همایش علمی ورزشی کوه نوردی و دره نوردی، صبح امروز طی مراسمی با حضور دانشجویان، اعضای هیات علمی، اعضای هیئت کوه نوردی و علاقمندان به این رشته ورزشی در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد.

دبیر همایش علمی ورزشی کوه نوردی و دره نوردی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که این نخستین همایش علمی ورزشی دانشگاه صنعتی اصفهان با موضوع کوهنوردی و دره نوردی است، گفت: ارایه مقالات، برگزاری کارگاه های آموزشی و مسابقه کار با طناب از جمله برنامه های اصلی این همایش علمی ورزشی خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به ارتباط صنعت و رشته های گوناگون ورزشی در کشور، توسعه این ارتباط در رشته کوه نوردی و دره نوردی را یکی از اهداف اصلی برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: ایجاد بستر های لازم برای تبادل نظر، آشنایی و معرفی ورزش کوهنوردی و دره نوردی، ارتقای سطح علمی و فنی رشته دره نوردی و تبادل اطلاعات میان جامعه ورزشی و علمی کشور و همچنین استفاده هرچه بیشتر از پتانسیل های دانشگاهی و ورزشی کشور، از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

خانم منشوری، تعدادمقالات پذیرفته شده در این همایش را 26 مقاله اعلام کرد و گفت: از این تعداد 12 مقاله در قالب سخنرانی و 14 مقاله نیز در قالب پوستر در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیر مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان، با اشاره به فعالیت های مناسب انجمن کوه نوردی این دانشگاه، گفت: شرکت کنندگان در این همایش با حضور در کارگاه های آموزشی و سخنرانی ها با موضوعاتی همچون منسوجات فني مورد استفاده در ورزش کوهنوردی و دره نوردی، استاندارد هاي بين الملي ايمني قطعات، حوادث و ارزيابي خطرات در دره نوردی، طراحي و انتخاب مواد مهندسي با محوريت تجهيزات مرتبط و مديريت زيست محيطي و پاكسازي محيط كوهستان آشنا خواهد شد.

گفتنی است همایش علمی ورزشی کوه نوردی و دره نوردی به همت مرکز تربیت بدنی دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، هیئت کوهنوردی اصفهان و دانشکده های منابع طبیعی، مواد، مکانیک، معدن، نساجی و انجمن کوهنوردی این دانشگاه از 25 بهمن ماه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. 

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.