کدخبر:1437/13961111

11 بهمن 1396

همزمان با نشست شورای دانشگاه:
آئین معارفه و تکریم معاون جدید و سابق آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
مراسم معارفه و تکریم معاون جدید و سابق آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان، همزمان با نشست شورای دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با قدردانی از پذیرش مسئولیت این حوزه خطیر توسط دکتر زینل همدانی، به خدمات ارزنده دکتر مصلحی اشاره کرد و افزود: ایشان از دوستان قدیم و از اساتید با تجربه و خدوم دانشگاه از ادوارگذشته تاکنون بوده است.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی افزود: خدمات ارزنده دکتر مصلحی در بخش های مختلف حوزه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان برای همگان قابل توجه و چشمگیر است که در این میان موضوعات استخدام، تبدیل وضعیت و ارتقاء اعضای هیأت علمی و انسجام بخشی به آن از جمله خدمات ارزنده ایشان به شمار می رود.

وی پیگیری شئون استخدامی اعضای هیأت علمی را از دلایل آرامش در دانشکده ها دانست و تصریح کرد: با تبدیل وضعیت و ارتقاء اعضای هیأت علمی در این دوره، هم اینک بیش از 56 درصد استادان این دانشگاه دارای مرتبه دانشیار و بالاتر هستند.

مدرس هاشمی با آرزوی توفیق و سلامتی برای دکتر مصلحی، ابراز امیدواری کرد ایشان همچنان برای بنده و اعضای هیأت رئیسه در نقش مشاوری امین و باتجربه حضور داشته باشند.

معاون آموزشی جدید دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این نشست با ابراز قدردانی از اعتماد رییس دانشگاه در واگذاری مسئولیت مهم معاونت آموزشی، به بیان ویژگی های مدیریتی و اخلاقی معاون سابق آموزشی دانشگاه پرداخت.

دکتر علی زینل همدانی بیان کرد: از حدود سال 1362 با دکتر مصلحی آشنا هستم و تیزهوشی، نظم و برنامه ریزی ایشان همواره مورد تأکید همگان بوده است.

وی با اشاره به وضعیت بسیار مطلوب حوزه معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان پس از یک دوره مدیریت دکتر قاسم مصلحی، ابراز امیدواری کرد، نظم، سیستم و انسجام ایجاد شده، ادامه یابد.

معاون سابق آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم با قدردانی از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، ازتلاش ها وخدمات مدیران و کارکنان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه طی چهار سال گذشته تجلیل کرد.

دکتر قاسم مصلحی افزود: پذیرش مسئولیت برای انجام یک وظیفه است و لذت واقعی کار زمانی به دست می آید که کاری از شخصی حل می شود و من نیز به نوبه خود در این زمان از انجام وظیفه لذت می بردم.

در این آئین با اهدای لوح هاي تقديري از سوي رياست دانشگاه و مديران حوزه معاونت آموزشي، از معاون سابق آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان تجلیل شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.