کدخبر:1612/13961012

12 دی 1396

با حضور مدیران و کارشناسان مراكز بهداشت و درمان منطقه 6:
کارگاه آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست دانشگاه ها در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
کارگاه آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست دانشگاه‌های مناطق 6، 7، 8 و10 کشور، با حضور مدیران و کارشناسان مراکز بهداشت و درمان این دانشگاه ها به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، در این نشست، با تبریک فرا رسیدن چهلمین سال تأسیس این دانشگاه، به افتخارات متعدد علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه این دانشگاه در طول 40 سال گذشته، همواره جزو دانشگاه‌های برتر و پیشرو کشور بوده است.

دکتر سید ظفراله کلانتری با اشاره به همزمانی اسکان، آموزش، پژوهش و اشتغال در دانشگاه صنعتی اصفهان، ابراز امیدواری کرد: نکات مطرح شده در این کارگاه آموزشی، به ارتقای سطح بهداشت، ایمنی و محیط زیست کمک نماید.

وی با تأکید بر نقش ویژه مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها در ارتقای سطح بهداشت، ایمنی و محیط زیست، افزود: خوشبختانه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت مستمر مشغول فعالیت بوده و نقش بارزی در نظارت بر رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، بهداشت محیط، ایمنی و محیط زیست در این دانشگاه ایفا می نماید.

کلانتری همچنین برگزاری دوره‌های "تم دانش" در دانشگاه صنعتی اصفهان و برگزاری دوره های توانمندسازی و افزایش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دانشجویان در ارتقای سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست را مؤثر دانست و تصریح کرد: دانشگاه‌ها همواره باید در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست جلوتر از جامعه حرکت نموده و الگوی بخش‌های دیگر باشند.

گفتنی است: کارگاه آموزشی ایمنی، بهداشت و محیط زیست، با هدف توانمندسازی کارشناسان مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور در زمینه نظارت، بازرسی و اصلاح روند حوزه‌های بهداشتی در دانشگاه‌ها، با حضور 60 مدیر و کارشناس از 50 دانشگاه کشور، به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در حال برگزاری است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.