کدخبر:1354/13961010

10 دی 1396

با کسب پنج عنوان شایسته تقدیر:
حضور مؤثر انجمن های علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در دهمین جشنواره ملی حرکت
در دهمین جشنواره ملی حرکت که با حضور انجمن های علمی دانشجویی از سراسر کشور برگزار شد، انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان، پنج عنوان شایسته تقدیر را به خود اختصاص دادند.

در آئین پایانی این رویداد که پنج شنبه گذشته و با حضور معاون و مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، از انجمن های علمی دانشجویی، گروه های دانشجویی و دانشجویان برتر در قالب دو عنوان "شایسته تقدیر" و "برگزیده" تقدیر بعمل آمد.

انجمن های علمی برگزیده دانشگاه صنعتی اصفهان نیز که پس از یک رقابت درون دانشگاهی در خردادماه امسال در بخش هایی چون فعالیت علمی خلاقانه، نشریه علمی، مسابقه علمی، پژوهش، فضای مجازی، کتاب، کارآفرینی و انجمن علمی برتر، به دهمین جشنواره ملی حرکت ملی معرفی شده بودند، حائز 5 عنوان شایسته تقدیر شدند.

در این رقابت علمی، انجمن علمی دانشجویی فیزیک در بخش انجمن علمی برگزیده، انجمن علمی دانشجویی منابع طبیعی در بخش فعالیت علمی خلاقانه، گروه دانشجویی کارآفرین در بخش مسابقه و آقایان ایمان حسن پور و محسن بیات هریک در بخش فضای مجازی، عنوان شایسته تقدیر این دوره از جشنواره ملی حرکت را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این مراسم دانشگاه های برتر در حوزه عملکرد انجمن های علمی دانشجویی، اتحادیه های برتر وغرفه های برتر معرفی شدند ولوح سپاس و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.