کدخبر:0935/13961003

2 دی 1396

با هدف کسب مهارت و گفتمان سازی فضای کار و تلاش:
سومین رویداد کارآفرینی ایکاب در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
سومین رویداد کارآفرینی ایکاب، طی مراسمی با حضور دانشجویان و ایده پردازان، عصر روز گذشته در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

دبیر اجرایی سومین رویداد کارآفرینی ایکاب در حاشیه این مراسم، با اشاره به محوریت آب و انرژی در این رویداد، گفت: شرکت کنندگان با حضور در کارگاه های طرح کسب و کار، ثبت اختراع، فنون مذاکره، ارایه موثر و ... با فرصت‌ها و چالش‌های تولید و خدمات در کشور آشنا شدند.

حسین ملکی، با بیان این که انجام کار تیمی، ایده پروری، امکان سنجی و تهیه مدل کسب و کار و آشنایی عملی دانشجویان با مباحث کارآفرینی از اهداف برگزاری سومین رویداد کارآفرینی ایکاب در دانشگاه صنعتی اصفهان بود، افزود: با برگزاری این رویداد به دنبال ایجاد انگیزه در میان دانشجویان و ترویج اخلاق کسب و کار بودیم.

وی با اشاره به حضور 58 نفر از دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در 6 کارگاه رویداد ایکاب، گفت: طرح های کسب و کار و ایده های شرکت کنندگان در این برنامه مورد ارزیابی داوران قرار گرفت و در پایان با اهدای جوایز نقدی و لوح یادبود، از طرح های اول تا سوم تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: سومین رویداد کارآفرینی ایکاب، با مشارکت مرکز کارآفرینی و پژوهشکده دانشجویی شهید اعتباری و با همراهی دانشجویان، اعضای هیأت علمی، مشاوران کسب و کار، سازمان های حامی و صنایع،  از 16 تا 30 آذر ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.