کدخبر:1049/13960925

25 آذر 1396

با هدف آشنایی با رخدادهای علمی:
همایش روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد + گزارش تصویری
همایش روز فیزیک، پنجشنبه 23 آذرماه و با حضور دانش آموزان منتخب استان اصفهان، در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

عضو هیأت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، با بیان این که هم اکنون در مدارس درس های پایه مانند شیمی و فیزیک که باید از طریق مشاهده وآزمایش تدریس شوند، از طریق فرمول و تست و دروس تئوری آموزش داده می‌شوند، گفت: از سال 1390، دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان با همکاری انجمن فیزیک ایران، همایش روز فیزیک را در این دانشگاه برگزار می کند.

دکتر شاکری، هدف اصلی از برگزاری این همایش را آشنایی عملی دانش آموزان مستعد دبیرستانی با علوم و پدیده‌های دنیای اطراف بخصوص علم فیزیک، عنوان کرد و افزود: 260 دانش‌آموز پسر و دختر در دو گروه مجزا، با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، علاوه بر استفاده از سخنرانی‌های علمی اساتید، به انجام آزمایش‌های علمی جذاب پرداختند.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان منتخب از دیگر شهرهای استان صفهان در این دوره یک روزه، گفت: دانش آموزان دراین همایش علاوه بر مشاهده کلیپ‌های علمی، آزمایش های علمی همچون اپتیک، نور، ترمودینامیک، مغناطیس، نجوم و پرتاب موشک آبی را تجربه کردند.

گفتنی است: همایش روز فیزیک، پنجشنبه گذشته وبا حضور دانش آموزان منتخب استان اصفهان و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شهید فتوحی و دانشکده فیزیک این دانشگاه برگزار شد.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.