کدخبر:2158/13960914

14 آذر 1396

پيام تشكر و تبريك رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان خطاب به دانشگاهيان عزيز
پيام تشكر و تبريك رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان خطاب به دانشگاهيان عزيز

بسم الله الرحمن الرحيم

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا

دانشگاهيان ارجمند دانشگاه صنعتي اصفهان

با سلام و تحيت

ميلاد فخر آفرينش، بهانه خلقت، مبشر آگاهي و حكمت، پرچمدار عدالت، پيامبر اعظم حضرت رسول اكرم (صلي الله عليه و آله)، و نيز ميلاد فرزند خلف آن حضرت، پرچمدار ولايت علوي حضرت امام جعفر صادق (عليه السلام) را محضر اعضاي محترم هيئت علمي، كاركنان ارجمند و دانشجويان عزيز تبريك و شادباش عرض نموده،  همچنين 16 آذرماه روز دانشجو را گرامي داشته و اين روز را به كليه دانشگاهيان بويژه دانشجويان عزيز تبريك عرض مي نمايم.

خداوند بزرگ را شاكرم كه توفيقي عنايت فرمود تا در طي 4 سال گذشته در جايگاه خدمتگزاري شما عزيزان و خدمت به جامعه علمي كشور، سهم كوچكي در پيشبرد اهداف متعالي كشور در حوزه علم و فناوري داشته باشم. يقيناً اين سال ها با فراز و نشيب هاي زيادي همراه بوده و در كنار يكديگر شادي ها و غم هاي زيادي را تجربه كرده ايم. اما تمام همت اينجانب و همكارانم آن بوده كه به ارزش هاي اصلي و بنياديني كه در ابتداي دوره مديريت با يكديگر از آن سخن گفتيم پايبند بوده و فضاي كلي دانشگاه را به سمت حفظ كرامت افراد، رعايت صداقت و اخلاق، تدبير و عقلانيت در امور و ايجاد آرامش سوق دهيم چرا كه تنها در سايه اين ارزش ها، پيشرفت هاي آموزشي و پژوهشي معنادار و امكانپذير خواهد بود. البته تحقق اين مهم نيز جز با لطف الهي و حمايت و همفكري و همكاري شما عزيزان ميسر نبود و لذا ضمن شكرگزاري به درگاه الهي، از يكايك دانشگاهيان عزيز بويژه مديران دانشگاه در سطوح مختلف تشكر و قدرداني مي نمايم.

اكنون كه عليرغم ميل باطني اينجانب، مشيت الهي با حمايت جمع كثيري از دانشگاهيان همراه گرديده و مقرر شد مجدداً خدمت شما عزيزان باشم، ضمن عذرخواهي از كاستي هايي كه گاه بدليل محدوديت هاي موجود و گاه نيز ناشي از قصور يا اشتباه اينجانب بوده است، مجدداً بر پايبندي به ارزش هاي ذكر شده تأكيد نموده، علاوه بر آنكه به اين ارزش ها در ساحت نظري باور دارم، آن را يك تجربه آزموده شده درفضاي اين دانشگاه در 4 سال گذشته مي دانم و عميقاً معتقدم كه فقط در سايه اين ارزش هاي اصولي است كه مي توان چشم اميد به اصلاحات لازم در امور مختلف داشت. لذا با عنايت به اين موضوع اساسي، آينده دانشگاه را كه خوشبختانه بخوبي در طرح تحول راهبردي ترسيم گرديده است، آينده اي روشن و رو به پيشرفت مي دانم و از كليه دانشگاهيان عزيز انتظار دارم همانند دوره اخير، با همدلي و همكاري و تلاش مجدانه، در جهت رشد و ارتقاء هر چه بيشتر اين دانشگاه هويت ساز و افتخارآفرين همراه باشيم. انشاءا... در روزهاي آينده در خصوص گزارش عملكرد كامل 4 سال گذشته و برنامه هاي آتي، بطور مبسوط با شما گراميان سخن گفته و از نظرات ارزشمند شما بهره خواهم برد.

 

با تشكر

محمود مدرس هاشمي

رئيس دانشگاه صنعتي اصفهان

14 آذرماه 1396

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.