کدخبر:1003/13960914

14 آذر 1396

با حكم وزير علوم، تحقيقات و فناوري:
ابقاي دكتر سيد محمود مدرس هاشمي در سمت رياست دانشگاه صنعتي اصفهان
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی با تقدیر از خدمات ارزنده دکتر محمود مدرس هاشمی، وی را به مدت ۴ چهار سال در سمت ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان ابقا نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، در این  حكم آمده است، احتراماً، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده ای که تاکنون داشته اید، براساس تبصره ۱ ماده ۴ آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، با ادامه همکاری جنابعالی در سمت رئیس دانشگاه به مدت ۴ چهار سال موافقت می شود.

وزیر علوم در این حكم تصریح کرده است: امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف، سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان، و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

دکتر غلامی در این حكم انتصاب تاکید کرده است: ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی و فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خداوند متعال بکوشید.

 

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.