کدخبر:1459/13960911

11 آذر 1396

با همکاری دانشکده فیزیک و انجمن فیزیک ایران:
برگزاری همايش روز فيزيك در دانشگاه صنعتی اصفهان
همايش روز فيزيك به همت دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان و با همکاری انجمن فیزیک ایران در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

در این همایش که برای آشنايي بيشتر دانش آموزان مستعد مقطع دبيرستان با علوم و تعميق نگاهشان به پديده هاي آفرينش دنياي اطراف خود، برگزار می شود، اهدافی همچون استفاده و بهره بردن از فضای مناسب علمی آموزشی و معرفی امکانات گوناگون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز دنبال می شود.

همايش روز فيزيك در دو بخش سخنرانی های علمی کوتاه و جذاب و همچنین بازدید از آزمایشگاه های پژوهشی و آموزشی، انجام آزمایش های عملی در زمینه های مختلف فیزیک مانند پرتاب موشک آبی، اپتیک، الکتریسته، مغناطیس، صوت و حرارت، با حضور 240 دانش آموز مستعد دبیرستانی و عموم علاقمندان به علم فیزیک و دانشجویان از مناطق مختلف استان، روز پنج شنبه 23 آذر ماه جاری برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه صنعتی اصفهان از سال 1390 تاکنون میزبان همایش روز فیزیک به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های علمی دانش آموزی در سطح استان اصفهان می باشد.

علاقه مندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت انجمن فیزیک ایران به نشانی http://www.psi.ir/farsi.asp?page=phyday96 ، سایت دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی   physics.iut.ac.ir  و کانال تلگرامی  https://t.me/roozfiz_96 مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.