کدخبر:1151/13960816

16 آبان 1396

با هدف گسترش همکاری های علمی دو کشور:
حضور رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در سومين اجلاس مشترك رؤساي دانشگاه هاي برتر ايران و روسيه
سومين اجلاس مشترك رؤساي دانشگاه هاي برتر ايران و روسيه، به میزبانی مسکو برگزار شد.  

در این اجلاس که در ساختمان تاريخي دانشگاه MGU مسكو برگزار شد رؤساي دانشگاه های برتر ایران و روسیه ضمن تاکید بر ضرورت همکارهای بین المللی دانشگاه ها، به بررسی راهكارهاي گسترش و تعميق ارتباطات بین دانشگاه های برتر دو کشور پرداختند.

سید محمود مدرس هاشمی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در این اجلاس، به ایراد سخنرانی پیرامون اهميت ارتباط با دانشگاه هاي معتبر جهان پرداخته و تقویت همه جانبه دانشگاه صنعتی اصفهان را با دانشگاه های روسیه در عرصه علم و فناوری خواستار شد.  

در حاشيه این نشست نیز، جلسه‌ مشترك مسئولين دانشگاه صنعتی اصفهان با دانشگاه قفقاز شمالي برگزار و راهکارهای اجراي تفاهم نامه منعقد شده میان دو دانشگاه در سال گذشته بررسی شد. 
ملاقات‌ و رايزني‌ با ديگر رؤسا و مديران بين‌الملل دانشگاه هاي روسيه همچون دانشگاه گوبكين، از دیگر برنامه های رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان به روسیه بود.
گفتنی است پس از شكل گيري اجلاس رؤساي دانشگاه هاي برتر ايران، ارتباط گسترده با دانشگاه هاي روسيه در دستور کار قرار گرفت و اولين اجلاس مشترك دانشگاه هاي برتر دو کشور در سال 1394 به میزبانی مسكو و در سال گذشته نیز در تهران برگزار شد.

سایر تصاویر

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.