کدخبر:1325/13960814

14 آبان 1396

به منظور ساماندهی و ارتقای اطلاعات کاربران پهپاد:
شصت و سومین دوره آموزشی طرح ساماندهی پهپاد کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
شصت و سومین دوره آموزشی طرح ساماندهی پهپاد کشور و نخستین دوره فناوری پهپاد، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی غیرنظامی استان، در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

دبیر کارگروه پهپادهای غیرنظامی کشور، با اعلام برگزاری نخستین دوره آموزشی طرح ساماندهی پهپاد در استان اصفهان، گفت: 75 متخصص، تصویربردار و نقشه بردار با حضور در کارگاه آموزشی "دوره فناوری پهپاد، اصول ایمنی پرواز و مقررات هوایی غیرنظامی"، آخرین اطلاعات مورد نیاز کاربران در این زمینه را دریافت نمودند.

مهندس سعیدی، با اشاره به مناطق پرواز ممنوع متعدد در استان اصفهان و همچنین افزایش روزافزون علاقه مندان و کاربران ریزپرنده ها، بر لزوم برگزاری این دوره های آموزشی تاکید کرد و گفت: در این دوره، کاربران ربات های پرنده هوشمند با ساختارها، زیرسیستم های تشکیل دهنده، کریدورهای هوایی، مناطق پرواز ممنوع و اصول هدایت و ناوبری این پرنده ها آشنا شدند.

وی با اشاره به حضور مدیران شرکت های دانش بنیان، انجمن های علمی و پیشکسوتان هوانوردی استان اصفهان در نخستین دوره آموزشی طرح ساماندهی پهپاد استان، افزود: در این دوره فناوری محور، 33 متقاضی در آزمون خلبانی پهپاد شرکت کرده و در پایان نیز رزمایش پروازی با شرکت 20 پهپاد و ربات پرنده برگزار شد.

گفتنی است نخستین دوره آموزشی طرح ساماندهی پهپاد استان اصفهان به همت انجمن علمی دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان، با هدف ساماندهی و ارتقای آگاهی کاربران پهپاد، جمعه گذشته در مرکز کارآفرینی این دانشگاه برگزار شد.

گزارش تصویری

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.