کدخبر:1358/13960604

4 شهريور 1396

با کسب مقام سوم بخش چالش فنی و عنوان پنجم تیمی:
درخشش تیم رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان درمسابقات روبوکاپ 2017 ژاپن
تیم رباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور موفق در مسابقات روبوکاپ 2017 ژاپن، ضمن کسب عنوان سوم بخش چالش فنی، درجایگاه پنجم تیمی این رقابت ها قرار گرفت.

در این دوره از رقابت ها که با حضور کشورهای قدرتمند عرصه رباتیک همچون آلمان، امریکا، ژاپن، برزیل، پرتغال و هند در شهر ناگویای کشور ژاپن برگزار شد، تیم رباتیک شبیه سازی سه بعدی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با نام AIUT3D، پس از چند دور مسابقه به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت.

تیم UTAustinVilla امریکا همچون سال گذشته موفق به کسب عنوان نخست این رقابت ها شد و تیم هایی از کشورهای آلمان، ژاپن و امریکا نیز عناوین دوم تا چهارم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

همچنین در بخش چالش فنی مسابقات روبوکاپ2017 ژاپن، تیم رباتیک شبیه سازی سه بعدی دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان، پس از تیم هایی از امریکا و آلمان، عنوان سوم این بخش از مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم رباتیک شبیه سازی سه بعدی دانشگاه صنعتی اصفهان (AIUT3D) متشکل از سيد نويد حسيني ايزدي، مهدي تاجمير رياحي، سيد يعقوب اشکوفراز، محمد روشن ضمير و مهدي عباسي سورشجاني به سرپرستی دکتر مازیار پالهنگ در این دوره از رقابت ها شرکت نمود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.