کدخبر:1109/13960115

15 فروردین 1396

توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری:
انتخاب دانشگاه صنعتی اصفهان درطرح ارتقاء 5 دانشگاه برتر به تراز بین المللی
بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور قرارگیری در پروژه ارتقاء و تبدیل به یکی از پنج دانشگاه و پنج مرکز پژوهشی برتر در تراز بین المللی انتخاب شد.

براساس این طرح که دانشگاه های برتر منتخب ورود به آن در کارگروه ویژه ای با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تنی چند از صاحب نظران و اندیشمندان برجسته حوزه آموزش عالی انتخاب گردیدند، با اتخاذ تدابیر مقتضی و طی یک فرآیند ده ساله، 5 دانشگاه در تراز بین المللی و ارتقاء به تراز 200 دانشگاه مطرح جهان قرار خواهند گرفت.

پروژه تبدیل 5 دانشگاه و 5 واحد پژوهشی برترکشور به تراز بین‌المللی، یکی از چهار پروژه کلان توسعه اقتصاد دانش‌بنیان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با همکاری سازمان برنامه و بودجه تعریف و نهایی شده است.

تعداد مقالات مشترک با پژوهشگران بین المللی، تعداد دانشجویان غیرایرانی، تعداد فرصت های مطالعاتی خارج از کشور اعضای هیأت علمی و دانشجویان و تعداد دوره های مشترک تحصیلی با دانشگاه های خارجی از جمله مؤلفه های دستیابی به تراز بین المللی عنوان شده است.

گفتنی است: دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور و پیشرو در رتبه بندی های بین المللی سال های اخیر، چندی پیش نیز بعنوان یکی از چهار دانشگاه برتر کشور در حوزه روابط علمی بین‌المللی، ضمن دریافت نشان ویژه، مورد تجلیل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرارگرفت.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.