کدخبر:1604/13951217

17 اسفند 1395

توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:
تجلیل ازدانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان دانشگاه فعال درعرصه بین‌الملل
در هفدهمین نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از دانشگاه های برتر عرصه بین الملل کشور مورد تجلیل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.

در این آئین که صبح امروز و با حضور دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری فعال در عرصه بین الملل تجلیل بعمل آمد.

دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه دانشگاه های صنعتی شریف، علوم پایه زنجان و حکیم سبزواری، چهار دانشگاه برتر کشور در عرصه بین الملل بودند که به دلیل فعالیت گسترده در حوزه روابط علمی بین‌المللی درسال تحصیلی 95-94، ضمن دریافت نشان ویژه، مورد تجلیل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفتند.

فعالیت های ارزنده در زمینه تعاملات علمی پژوهشی و فناوری بین‌المللی و استفاده از آن در جهت تحقق اهداف دیپلماسی علم و فناوری و دستیابی به شاخص‌های مطلوب در ارزیابی‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه‌های کشور در سال تحصیلی 95-94، از عمده دلایل انتخاب دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان دانشگاه برتر کشور در این عرصه عنوان شده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.