کدخبر:1123/13951011

11 دی 1395

با کسب رتبه نخست بخش چالشی:
درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در مسابقات برنامه نویسی ACM 2016 غرب آسیا
مسابقات برنامه نویسی دانشجویی ای سی ام منطقه غرب آسیا(ACM/ICPC Asia Region 2016) با کسب مقام چهارم بخش کلی و رتبه نخست بخش چالشی توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به پایان رسید.

در این دوره از رقابت ها که اوایل دی ماه جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، تیم دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل از آقایان امین دارابی، شهاب کریمی، کیوان مظاهری و اسحاق موتابیپس از دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و شهید بهشتی، در رده چهارم دانشگاهی این دوره از رقابت ها قرار گرفت.

در این بخش که با حضور 82 تیم از 47 دانشگاه کشور برگزار شد، تیم های دانشجویی از دانشگاه صنعتی شریف عناوین اول تا چهارم، دو تیم از دانشگاه تهران رتبه های پنجم وششم، تیم دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی رتبه هفتم و تیم دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان رتبه هشتم این مسابقات را کسب کرد.

همچنین تیم دانشجویی (Tizi Remembers) دانشگاه صنعتی اصفهان متشکل ازآقایان ایمان ایران‌دوست، امیر خزائی وعلیرضا نوروزی عنوان نخست مسابقات چالشیACM (ICPC Challenge 2016) این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

پس از دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان، تیم های دانشجویی از دانشگاه های صنعتی سجاد و خوارزمی، عناوین دوم و سوم این بخش از رقابت ها را کسب کردند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان به به سرپرستی دکتر نادر کریمی در این دوره از رقابت ها حضور یافتند.

گفتنی است: مسابقات ACM معتبرترين مسابقه در زمينه ي برنامه نويسي در سطح جهان است که همه ساله با حضور دانشگاه های معتبر دنيا برگزار می شود و تیم های منتخب ایرانی نیز براساس مسابقه‌ اي که دی ماه هر سال توسط دانشگاه صنعتي شريف برگزار مي شود به این مسابقات اعزام می گردند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.