کدخبر:1526/13950903

3 آذر 1395

برای پنجمین سال متوالی:
همایش روز فیزیک دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
همایش کشوری روز فیزیک، بعنوان بزرگترین گردهمایی علمی دانش آموزی در سطح استان، 18 آذرماه توسط دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

این همایش علمی، امسال نیز مطابق با سال های گذشته با همکاری انجمن فیزیک ایران و باهدف آشنایی بیشتر دانش آموزان سال های آخر دبیرستان با علوم و عمیق ترکردن نگاه آنان به دنیای اطراف خود، استفاده و بهره بردن از فضای مناسب علمی-آموزشی دانشگاه و معرفی هر چه بهتر دانشگاه صنعتی اصفهان و امکانات آموزشی این دانشگاه به دانش آموزان مستعد، برگزار می شود.

سخنرانی های علمی کوتاه و جذاب در زمینه فیزیک پزشکی، پلاسما،ابررسانایی و شتابدهنده ها و بازدید از آزمایشگاه های پژوهشی و آموزشی، انجام آزمایش های عملی در زمینه های مختلف فیزیک مانند پرتاب موشک آبی، اپتیک، الکتریسته، مغناطیس، صوت و حرارت، دو بخش اصلی این همایش بزرگ علمی در دو نوبت صبح و عصر پنج شنبه 18 آذرماه می باشد.

به دلیل استقبال فراون دانش آموزان از همایش روز فیزیک امسال دانشگاه صنعتی اصفهان و محدودیت فضای آزمایشگاهی و به منظور ارج نهادن به این استقبال گسترده، گروه اجرایی این رویداد علمی آموزشی، 260 نفر شامل دوگروه 130 نفره را بصورت موازی و در طول یک روز هدایت و آموزش خواهند داد.

گفتنی است: در همایش کشوری روز فیزیک بعنوان بزرگترین گردهمایی علمی دانش آموزی در سطح استان اصفهان که از سال 1390 تاکنون برگزار می گردد، عموم علاقمندان به علم فیزیک به ویژه دانش آموزان سال های آخر دبیرستان و دانشجویان از مناطق مختلف استان به ویژه مدارس مناطق محروم شرکت خواهند داشت.

علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت انجمن فیزیک ایران به نشانی www.psi.ir/?phyday95 و یا به سایت دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان به آدرس  physics.iut.ac.ir  مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.