کدخبر:1102/13950818

18 آبان 1395

با رویکرد محیط زیست وکشاورزی:
نخستین رویدادکارآفرینی ایکاب دردانشگاه صنعتی اصفهان
برای نخستین بار، رویدادکارآفرینی ایکاب از ابتدای آبان ماه تا 26 آذرماه سال جاری دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

ایکاب(مخفف اولویت، ایده، کار و برکت)، رویداد آموزشی- تجربی کارآفرینی با رویکرد محیط زیست و کشاورزی است که برای نخستین بار به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

این رویداد کارآفرینی به همت پژوهشکده دانشجویی شهید اعتباری و مدیریت نوآوری و تجاری سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان و با حمایت معاونت جوانان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان ویژه ایده پردازان خلاق و علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار در حوزه محیط زیست و کشاورزی است و سعی در آموزش و پیاده سازی ایده­ های کاربردی در این حوزه دارد.

افزایش علاقه و انگیزه در افراد با معرفی الگوهای موفق، دسترسی به عوامل فرصت ساز؛ شامل منابع اطلاعاتی برای یافتن ایده‌های کسب و کار، خدمات آموزشی و مشاوره‌ای، تماس با صاحبان کسب و کار، ارائه زیرساخت‌های حمایتی مورد نیاز کارآفرینان، مشوق‌ها و حمایت‌های مالی، کسب مهارت‌های مورد نیاز؛ شامل مهارت فنی و مدیریتی از طریق برنامه‌های آموزشی و تجربی، از جمله اهداف این رویداد آموزشی- تجربی کارآفرینی است که در راستای سه هدف اصلی انگیزش، مهارت آموزی و فرصت سازی طراحی و تدوین شده است.

رویداد آموزشی- تجربی کارآفرینی ایکاب تا 26 آذرماه در دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه دارد و علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت http://ikabevent.ir مراجعه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.