کدخبر:1338/13950809

9 آبان 1395

دریازدهمین المپیاد بین‌المللی میکرو الکترونیک:
کسب مدال نقره المپیاد بین‌المللی میکروالکترونیک توسط دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان
امین مشکات، دانشجوی دکتری مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان، با درخشش در یازدهمین المپیاد بین‌المللی میکروالکترونیک، موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد.

در پایان این رقابت علمی که با حضور 900 شرکت کننده از 24 کشور جهان از جمله ایران، آلمان، آمریکا، انگلیس، چین، هنگ کنگ، آرژانتین، تایوان، برزیل، هند، مالزی، روسیه، عربستان سعودی، تایلند، ویتنام و ... برگزار شد، امین مشکات، دانشجوی مقطع دکتری مندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان، در جایگاه دوم قرار این رقابت ها قرار گرفت.

این دانشجوی خلاق دانشگاه صنعتی اصفهان، در مرحله کشوری المپیاد بین المللی میکروالکترونیک سیناپسس که شهریورماه گذشته در دانشگاه تهران برگزار شد، با کسب بالاترین امتیاز و عنوان نخست کشور، به عنوان یکی از سه نماینده جمهوری اسلامی ایران به مرحله بین المللی این المپیاد راه یافته بود.

کشف مستعدترین و خلاق ترین مهندس یا دانشجوی جوان زیر 30 سال، توسعه این دانش در کشورهای شرکت کننده، تشخیص و الهام بخشی مهندسین جوان و مستعد، افزایش علاقه به این علم در میان متخصصین جوان و به وجود آوردن گروهی از متخصصان جوان در زمینه میکروالکترونیک از اهداف برگزاری المپیاد بین‌المللی میکروالکترونیک است.

گفتنی است: یازدهمین المپیاد بین‌المللی میکروالکترونیک، اواخرمهرماه گذشته به میزبانی دپارتمان آموزش کشور ارمنستان برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.