کدخبر:1214/13950624

24 شهريور 1395

در سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن وعترت:
درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان درجشنواره سراسری قرآن وعترت دانشجویی کشور
سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن وعترت دانشجویی کشوربا درخشش دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته های حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، آشنایی با سیره معصومین و داستان نویسی به پایان رسید.

دراین دوره از جشنواره که به میزبانی دانشگاه زاهدان برگزار شد، دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی اصفهان در چهار بخش از مسابقات این جشنواره عناوین برتر کشور را کسب کردند.

در رشته حفظ 20 جزء (بخش شفاهی)، مریم السادات صائب رتبه اول، در رشته آشنایی با سیره معصومین (بخش کتبی)، بهناز نصیری اصفهانی رتبه اول، در رشته داستان نویسی، الهام توکل رتبه اول و در رشته حفظ 10 جزء (بخش شفاهی) الهام خان جانی رتبه دوم، دانشجویان برگزیده دانشگاه صنعتی اصفهان در سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن وعترت دانشجویی کشور بودند.

گفتنی است: سی و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی کشور با هدف ارتقاي سطح فرهنگ قرآني و اسلامي و اعتلاي اخلاق و ايمان ديني در دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي، ايجاد انس و الفت بيش از پيش دانشجويان دانشگاه ها با قرآن و عترت، تقويت و توسعه فضاي معنوي و قرآني در دانشگاه ها، ارج گذاري به فعاليت هاي قرآن و عترت و تشويق نخبگان ديني و قرآني دانشگاه ها و شناسايي و معرفي استعدادهاي برجسته قرآن و عترت دانشجويان به جامعه دانشگاهي برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.