کدخبر:1119/13950614

14 شهريور 1395

با حضورهیأت عالیرتبه ایرانی:
افتتاح نخستین دانشکده مهندسی مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه سلیمانیه عراق
با حضور هیأت عالیرتبه دانشگاه صنعتی اصفهان در اقلیم کردستان عراق، نخستین دانشکده مهندسی مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه سلیمانیه عراق افتتاح شد.

این دانشکده مهندسی مشترک، با حضور مسؤلین بلندپایه هر دو دانشگاه، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، رایزن های علمی و فرهنگی سفارت ایران در اقلیم کردستان عراق و مسئولین محلی و استانی سلیمانیه و در راستای گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه صنعتی اصفهان در محل دانشگاه سلیمانیه اقلیم کردستان عراق افتتاح گردید.

براساس تفاهم نامه صورت گرفته مقرر است این دانشکده در مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی کامپیوتر و کنترل، مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی از ترم اول سال تحصیلی 2017-2016 اقدام به جذب دانشجو نماید.

همچنین براساس این تفاهم نامه، دانشگاه صنعتی اصفهان درخصوص تدوین برنامه درسی، تأمین کادر هیأت علمی و نظارت بر نحوه ارائه دروس این دانشکده با دانشگاه سلیمانیه همکاری نموده و تعدادی از واحدهای درسی و آزمایشگاهی کوتاه‌مدت این دانشکده نیز در دانشگاه صنعتی اصفهان ارائه خواهد شد.

برنامه ریزی به منظور پذیرش دانشجویان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری از برنامه های آتی تفاهم نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه سلیمانیه عراق است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.