کدخبر:1611/13950206

6 ارديبهشت 1395

درچهارمين نمايشگاه تجهيزات ومواد آزمايشگاهي ساخت ايران:
تجلیل از دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان دانشگاه برترخریداربیشترین محصولات ایرانی
همزمان با آغاز به كار چهارمين نمايشگاه تجهيزات و مواد آزمايشگاهي ساخت ايران، از دانشگاه صنعتی اصفهان به همراه دانشگاه های صنعتی شریف، امیرکبیر و آزاد اسلامی واحد اصفهان بعنوان دانشگاه های برتر خریدار بیشترین محصولات ایرانی  تجلیل شد.

در این مراسم که روز گذشته با حضور وزرای علوم، تحقيقات و فناوري و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمي و فناوري رياست جمهوري برگزار شد، از رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان یکی از چهار دانشگاهی كه بيشترين خريد در دوره گذشته برپايي نمايشگاه تجهيزات و مواد آزمايشگاهي ساخت ايران را داشته اند تجلیل شد.

بر اساس گزارش ارائه شده، در سه دوره گذشته، دانشگاه هاي كشور حدود 220 ميليارد تومان از نمايشگاه تجهيزات مواد آزمايشگاهي ساخت داخل خريد کرده اند.

همچنین در این آئین، سه شرکت برتر ایرانی که با كيفيت ترين تجهيزات سومین نمايشگاه تجهيزات و مواد آزمايشگاهي ساخت ايران را ارائه كرده بودند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

چهارمين نمايشگاه تجهيزات و مواد آزمايشگاهي ساخت ايران با هدف توسعه فناوري و صادرات و با حضور 330 شركت دانش بنيان و ارائه بيش از 9 هزار مدل محصول از پنجم تا هشتم ارديبهشت ماه در محل نمايشگاه هاي بين المللي تهران برپا می باشد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.