کدخبر:0924/13941225

25 اسفند 1394

در بخش دانشگاه ها:
دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان برتردهمین جشنواره فناوری نانو را کسب کرد
در دهمین جشنواره فناوری نانو، در بخش مؤسسه های پژوهشی و دانشگاه ها، از دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان سومین دانشگاه برترکشور تجلیل شد.

در این آئین که همزمان با افتتاحیه ششمین کنفرانس بین المللی نانوساختارها و با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دبیر ستاد ویژه فناوری نانو و جمعی از محققان داخلی و خارجی در مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد، ضمن تجلیل از برترین های عرصه نانوفناوری در بخش های متخصصان، مؤسسه های پژوهشی و آزمایشگاه ها، دانشگاه صنعتی اصفهان بصورت مشترک با دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعنوان رتبه سوم کشور در بخش دانشگاه ها معرفی شدند.

در این بخش، رتبه اول به صورت مشترک به دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران (پردیس کیش) و رتبه پنجم نیز به دانشگاه تربیت مدرس اختصاص یافت.

مؤسسات پژوهشی و دانشگاه های برتر این جشنواره بر اساس فعالیت ها، دستاوردهای فناورانه، انتشارات علمی و آموزشی تعیین و در مجموع برترین های فناوری نانو براساس ارزیابی و رتبه بندی فعالیت ها و دستاوردهای افراد و نهادهای فعال کشور در حوزه فناوری نانو در سال 1393 با اهدا لوح، تندیس، جایزه نقدی و جایزه پژوهانه مورد تجلیل قرارگرفتند.

گفتنی است: در این جشنواره که از سال 1384 برگزار می شود، ستاد ویژه فناوری نانو همه ساله پس از ارزیابی افراد و نهادهای فعال فناوری نانو، از برگزیدگان بخش های مختلف این حوزه تجلیل می نماید.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.