کدخبر:1107/941107

18 بهمن 1394

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان:
بیش از نیمی ازاعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان استاد تمام و دانشیار هستند
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: برای نخستین بار نسبت تعداد اعضای هیأت علمی بامرتبه استاد تمام و دانشیار به کل اساتید این دانشگاه به بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

دکتر قاسم مصلحی با اشاره به افتخارات و ویژگی های ممتاز دانشگاه صنعتی اصفهان در ابعاد گوناگون علمی و آموزشی تصریح کرد: ارتقاء جایگاه علمی این دانشگاه در حوزه های مختلف ودر سطوح ملی و بین المللی بر پایه توانمدی های آموزشی اعضای هیأت علمی نخبه و برجسته حاضر در این دانشگاه شکل گرفته است.

وی افزود:درحال حاضر دانشگاه صنعتی اصفهان با بیش از 11 هزار دانشجوی شاغل به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، از 477 عضو هیأت علمی بهره مند می باشد.

مصلحی تعداد اعضای هیأت علمی با مرتبه استادتمام این دانشگاه را 90 نفر اعلام کرد و افزود: برخورداری از 153 عضو هیأت علمی دارای مرتبه دانشیاری حاکی از آن است که برای نخستین بار نسبت تعداد اعضای هیأت علمی با مرتبه استاد تمام و دانشیار به کل اساتید این دانشگاه به بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، هرم هیأت علمی این دانشگاه برترکشور اصلاح و ارتقاء یابد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.