کدخبر:0946/941009

9 دی 1394

جشن بزرگ دانش آموختگان سال تحصیلی 94-93 برگزار شد + گزارش تصویری
همزمان با تجلیل از 120 دانش آموخته ممتاز و برتر:
جشن بزرگ دانش آموختگان سال تحصیلی 94-93 برگزار شد + گزارش تصویری
جشن بزرگ دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی 94-93 دانشگاه صنعتی اصفهان همراه با تجلیل از 120 دانش آموخته ممتاز و برتر این دانشگاه برگزار شد.

در این آئین که همزمان با عید بزرگ ولادت پیامبر مکرم اسلام و امام جعفر صادق (علیه السلام) برگزار شد، دانش آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان، فارغ التحصیلی خود را در کنار خانواده هایشان جشن گرفتند.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در این مراسم با بیان این که انسان در جای جای قرآن، به ‌علم و آگاهی و تفکر دعوت شده است گفت: خوشبختانه امروز گفتمان علم و فناوری، گفتمان غالب و مسلط در کشور است.

دکتر سید محمود مدرس هاشمی افزود: باعث خوشحالی است که همه ما به عنوان دانشجو و استاد، عمرمان را در دانشگاهی سپری کرده ایم که منشأ خدمات وسیعی به کشور بوده است.

وی تولید علم، محصولات فناورانه، حل مشکلات صنعت و کسب رتبه ها و جایگاه های برتر در عرصه های علمی کشور را از جمله خدمات علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان به کشور عنوان کرد و گفت: بزرگترین دستاورد دانشگاه صنعتی اصفهان، فعالیت بیش از 40 هزار دانش آموخته این دانشگاه در بخش های مختلف صنعتی و علمی کشور است.

رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که امروز در جامعه ما جای اخلاق حرفه ای، اخلاق عمومی و توجه به فرهنگ، بیشتر از دیگر مواقع خالی است، از دانش آموختگان این دانشگاه خواست تا علاوه بر انجام مسئولیت های حرفه ای رعایت اخلاق علمی را هم حتماً مد نظر قرار دهند.

مدرس هاشمی ارتباط کم دانشگاه ها با سازمان ها و صنایع را از معضلات امروز در همه عرصه ها دانست و تصریح کرد: بخشی از این معضل به دانشگاه و فرآیندهای داخلی آن باز می‌گردد اما بخش عمده‌ای از این موضوع مربوط به فارغ‌التحصیلانی که در همه سازمان‌ها، ادارات و صنایع مشغول به کار هستند که لازم است در ایجاد ارتباط دانشگاه با صنعت تلاش کنند.

وی اضافه کرد: بنیاد دانشگاه صنعتی اصفهان و انجمن دانش آموختگان این دانشگاه، زمینه ها و بسترهای لازم به منظور این ارتباط را فراهم نموده تا دانش آموختگان ضمن ارتباط مستمر با دانشگاه، برای بهبود فرایندها در انجام پژوهش های مشترک با سازمان ها و صنایع و انتقال بازخورد به دانشگاه و نیز تثبیت روال ها، بازنگری دروس و...کمک نمایند.

در این آئین، از 121 دانش آموخته برتر دانشگاه صنعتی اصفهان شامل 105 دانش آموخته ممتاز رشته های مختلف در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و نیز 16 دانش آموخته صاحب پایان نامه و رساله های برتر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی و غیرنقدی تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از خانواده شهید والامقام سید ساعد هاشمی فشارکی از شهدای دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان، قرائت سوگندنامه دانش آموختگی توسط فارغ التحصیلان، اجرای برنامه های هنری و مروری بر خاطرات دانشجویی در قالب کلیپ تصویری، از دیگر برنامه های جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان سال تحصیلی 94-93 دانشگاه صنعتی اصفهان بود.

 گزارش تصویری...

گزارش تلویزیونی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.