کدخبر:1613/940506

6 مرداد 1394

یازدهمين همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي دانشگاه صنعتي اصفهان برگزارشد
با حضور داوطلبان ممتاز آزمون سراسری:
یازدهمين همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي دانشگاه صنعتي اصفهان برگزارشد
یازدهمين همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي دانشگاه صنعتي اصفهان، ويژه داوطلبان ممتاز آزمون سراسری در اصفهان، صبح امروز با حضور دانش آموزان ممتاز پسر در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

در این همایش سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان، با بیان تاریخچه 37 ساله این دانشگاه، دانشگاه صنعتی اصفهان را فرزند انقلاب اسلامی دانست که پس از انقلاب همواره جزو برترین دانشگاه‌های کشور شناخته شده است.

دکترعمادی با تأکید بر این که دروس دانشگاه صنعتی اصفهان دارای آخرین استانداردهای دانشگاه‌های معتبر دنیاست، افزود: تقریباً تمامی رشته‌های تحصیلات تکمیلی فنی و مهندسی در این دانشگاه وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان در حال حاضر بیشترین قرارداد صنعتی را با بخش‌های مختلف کشور داراست، گفت: این دانشگاه جزو موفق‌ترین دانشگاه‌ها در موضوع تبدیل علم به ثروت است.

سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه امکانات 13 خوابگاه دانشجویی این دانشگاه را منحصر به فرد عنوان کرد و افزود: کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی اصفهان با دراختیارداشتن بیش از 200 هزارجلد کتاب، بروزترین مقالات علمی دنیا را در دسترس دانشگاهیان قرار می‌دهد.

عمادی با اشاره به این که نیمی از اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در همین دانشگاه زندگی می‌کنند و با دانشجویان ارتباط مستمر و تنگاتنگی دارند تصریح کرد: تقریباً تمامی نیازهای اولیه دانشجویان در دانشگاه گنجانده شده و امکانات گوناگون پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در دسترس قریب به 10 هزار دانشجوی این دانشگاه است.

عمادی به بیان افتخارات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان در سطح کشور، منطقه و جهان پرداخت و ادامه داد: ارتقای چشمگیر این دانشگاه در رتبه بندی های اخیر علمی بین‌المللی نشان دهنده جایگاه ویژه دانشگاه صنعتی اصفهان برای ادامه تحصیل و فعالیت علمی دانشجویان نمونه است.

سرپرست دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان در ادامه به امتیازات ویژه این دانشگاه برای دانشجویان برتر اشاره کرد.

در این همایش، داوطلبان ممتاز پسر آزمون سراسری 1394 ضمن آشنایی با رشته های مختلف تحصیلی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، با امکانات، خدمات و ویژگی های این دانشگاه آشنا شدند.

گفتنی است: همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي دانشگاه صنعتي اصفهان، ویژه داوطلبان ممتاز دختر نیز صبح فردا در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.