کدخبر:1833/940229

29 ارديبهشت 1394

یادواره شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "همکلاسی آسمانی ۵" برگزار شد + گزارش تصویری
با حضور دانشجویان، اعضای هیأت علمی و خانواده معظم شهدا:
یادواره شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان "همکلاسی آسمانی ۵" برگزار شد + گزارش تصویری
در چهاردهمین یادواره شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان، جمعی از دانشجویان، اعضای هیأت علمی و خانواده معظم شهدا، یاد وخاطره 144 شهید گلگون کفن این دانشگاه را گرامی داشتند.

این آئین باشکوه با عنوان "همکلاسی آسمانی ۵" و با گرامیداشت یاد و خاطره "شهید علی هاشمی" از شهدای برجسته دفاع مقدس عصر روز گذشته در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

شهید علی هاشمی از فرماندهان جوان دفاع مقدس بودکه علاوه بر کاپیتانی تیم فوتبال شهباز و تحصیل در رشته پزشکی، نمونه‌ی یک انسان کاملا انقلابی و ولایتمدار به شمار می فت.

در این مراسم همرزم این شهید والامقام به بیان بخشی از خصوصیات بارز اخلاقیِ ایشان پرداخت و گفت: او کسی بود که دستمزد تدریس خصوصی اش در مدارس را تنها ده صلوات معین کرده بود و در زمان هایی که حتی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال شهباز بازی می کرد، در زمان فرا رسیدن وقت نماز به طرف نماز اول وقت می شتافت و پس از اقامه نماز به بازی ادامه می داد.

سردار اهوازیان به بیان ناگفته هایی از تلاش های شهید هاشمی در قرارگاه مخفی نصرت پس از عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخت و افزود: تا هشت ماه پس از شکل گیری این قرارگاه سری، حتی حضرت امام (ره) هم از وجود آن بی‌خبر بودند و بجز شهید هاشمی، فرمانده سپاه پاسداران و فرمانده‌ رابط میان آن دو، هیچ شخصی از این موضوع اطلاع نداشت.

بیان بخشی از خاطرات ماندگار سال های دفاع مقدس، اجرای سرودهای حماسی و مذهبی توسط گروه مولا، مداحی و تجلیل از خانواده‌ شهدای دانشگاه صنعتی اصفهان از دیگر بخش های هفدهمین یادواره‌ 144 شهید این دانشگاه بود.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.