کدخبر:0908/930605

5 شهريور 1393

کسب جایزه ویژه انجمن ریاضی ایران توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان
به جهت ارائه بهترین مقاله درچهل و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران:
کسب جایزه ویژه انجمن ریاضی ایران توسط محققان دانشگاه صنعتی اصفهان
انجمن ریاضی ایران ضمن تجلیل از دکتررسول نصراصفهانی استاد دانشگاه صنعتی اصفهان و فاطمه اختری دانشجوی دکترای ریاضی این دانشگاه، جایزه ویژه خود با عنوان "جایزه عباس ریاضی کرمانی" را به آنان اعطاء کرد.

این جایزه روز گذشته و همزمان با افتتاحیه کنفرانس سالانه ریاضی ایران و به جهت ارائه بهترین مقاله در چهل و چهارمین کنفرانس رياضي کشور که سال گذشته در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، به دکتر رسول نصر اصفهانی استاد دانشکده ریاضی دانشگاه صنعتی اصفهان و فاطمه اختری دانشجوی دکتری ریاضی این دانشگاه اعطاء شد.

کنفرانس ریاضی ایران از معتبرترین و با سابقه ترین همایش­ های علمی بین­ المللی کشور است که هر ساله در یکی از مراکز مهم دانشگاهی برگزار می­ شود و صدها مقاله علمی درگرایش ­های مختلف علوم ریاضی توسط اعضای هیأت علمی ایرانی و خارجی و نیز دانشجویان تحصیلات تکمیلی در آن ارایه می گردد.

همچنین جايزه رياضي دكتر عباس رياضي كرماني معتبرترين جایزه انجمن رياضي ايران است که به بهترين مقاله و سخنراني‌ ارایه شده در این کنفرانس اعطاء می شود.

 

دیدگاه شما

با عرض تبریک به دکتر نصر

با عرض تبریک به دکتر نصر اصفهانی که یکی از زحمت کش ترین اساتید دوره حاضر است که قبلا در دانشگاه اصفهان افتخار شاگردی ایشان دا داشته ام
من با این خبر بسیار خوسحال و مسرور گشنه ام

You voted 4. Total votes: 477

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.