کدخبر:1222/910324

24 خرداد 1391

با حضور مسئولین و کارشناسان مشاوره دانشگاه های منطقه 4 کشور:
کارگاه آموزشی بهبود کیفیت زندگی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
در ادامه سلسله نشست های مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه صنعتی اصفهان، روز گذشته دومین کارگاه آموزشی با موضوع "بهبود کیفیت زندگی" با حضور مسئولین و کارشناسان مشاوره دانشگاه های منطقه چهارکشور در این دانشگاه برگزار شد.

دکتر عباس اسماعیلی در این نشست به بررسی موضوعاتی همچون کار و تفریحات سالم، مطالعه، تحصیل علم و تمرینات ذهنی پرداخت و گفت: رعایت تعادل و ممارست در تمامی این موارد، رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده را برای انسان میسر خواهد نمود.

پزشک و متخصص روانشناسی، سلامت روابط اجتماعی را از محورهای اصلی جهت بهبود کیفیت زندگی عنوان کرد و افزود: خواب، تغذیه و ورزش مناسب از دیگر عواملی است که برای سلامت زندگی فردی و اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گفتنی است این نشست دومین کارگاه آموزشی مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه صنعتی اصفهان در سال جاری بود که در ادامه سلسله کارگاه های آموزشی این مرکز برگزار شد.

برگزاری کارگاه های آموزشی ارتباط موثر و روابط بین فردی، آمادگی برای امتحانات و تکنیک های موفقیت در تحصیل، مدیریت زمان و آرامش ذهن، آمادگی های لازم برای ازدواج، مهارت رفتار جرأت مندانه از دیگر برنامه های مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی اصفهان در فصل جاری بوده است.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.