کدخبر:1121/930327

27 خرداد 1393

کارگاه آموزشی اصول ماشینکاری غلتک ها دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با حضور کارشناسان و متخصصان صنایع فولاد:
کارگاه آموزشی اصول ماشینکاری غلتک ها دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
نخستین کارگاه آموزشی"اصول ماشینکاری غلتک ها" روز گذشته و با حضورکارشناسان و متخصصان تکنولوژی تولید و تعمیر غلتک های کارخانه های فولاد سازی در مجموعه تالار مفاخر دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

عضو هیأت علمی پژوهشکده فولاد دانشگاه صنعتی اصفهان هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای علمی کارشناسان بخش تکنولوژی، ساخت و تعمیر غلتک های صنایع فولاد عنوان کرد و افزود: حاضران در این دوره آموزشی، اطلاعات به روز این صنعت مهم و کاربردی را به منظور بازسازی و افزایش راندمان کاری و بازگرداندن غلتک های مستهلک به خط تولید کسب کردند.

دکتر طاهری زاده با بیان این که در دو دهه گذشته بخش عمده ای از غلتک های مورد نیاز قسمت نورد صنایع فولاد کشور از طریق واردات تأمین شده است گفت: در حال حاضر کارخانه های داخلی با تلاش فراوان پیشرفت های خوبی در این زمینه داشته اند و قسمت عمده ای از نیازهای تعمیر و تولید را در داخل کشور تأمین می کنند.

وی افزود: کارشناسان و متخصصان مجتمع ها و کارخانجات تولید محصولات متنوع فولادی کشور در این کارگاه با تجربیات علمی و عملی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان و همچنین کارشناس شرکت SECO TOOLS  کشور سوئد در دو موضوع محاسبه نیروها در ماشینکاری غلتک ها و اصول ماشینکاری غلتک ها آشنا شدند.

شایان ذکر است: نخستین کارگاه آموزشی اصول ماشینکاری غلتک ها به همت پژوهشکده فولاد دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.