کدخبر:0907/910501

1 مرداد 1391

با حضور بیش از 300 نفر از دانشجویان دختر بسیجی:
چهارمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان دردانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، چهارمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان با عنوان "نشان دوست" و با شرکت بیش از 300 نفر از دانشجویان دختر بسیجی دانشگاه های استان اصفهان آغاز شد.

مسئول بسیج دانشجویی ناحیه اصفهان در آیین افتتاحیه این دوره آموزشی با اشاره به این که طرح ولایت هر ساله در سه سطح استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می گردد گفت: در دو سال گذشته حدود 900 نفر از دانشجویان بسیجی استان  موفق به گذراندن آموزش های مبانی اندیشه اسلامی و دیگر مواد آموزشی جهت ارتقای سطح معرفتی، اعتقادی و سیاسی شده اند و حاضرین پس از اتمام دوره کنونی به عنوان مربیان طرح صالحین بسیج در دانشگاه ها به فعالیت خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم  با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مجاهدت و حرکت در مسیر دین و علم را مطابق با فرمایش رهبر معظم انقلاب، وظیفه اصلی تمامی دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: هدف اصلی تمامی مسئولین و دانشگاهیان در دانشگاه صنعتی اصفهان نیز تربیت متخصص ترین و متعهد ترین افراد برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دکتر همدانی گلشن با تأکید بر تلاش شبانه روزی همه دانشگاهیان برای اعتلای عزت و اقتدار روز افزون ملت بزرگ ایران افزود: لازمه رسیدن به این اهداف در دانشگاه ها حرکت منسجم و هماهنگ در عرصه های فرهنگی، تربیتی و علمی است.

وی در ادامه به توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه صنعتی اصفهان در حوزه های مختلف صنعتی و فناوری های روز اشاره کرد و گفت: امروز دانشگاه صنعتی اصفهان در عرصه فناوری های صنایع دفاعی و دیگر حوزه های علمی و صنعتی در سراسر کشور، دانشگاهی شناخته شده وبرجسته محسوب می گردد.

محمد اسماعیل همدانی گلشن در پایان افزود: رشد 100 درصدی مجموع قراردادهای صنعتی در دو سال گذشته، عقد قرارداد طراحی و ساخت بخش الکترواویونیک هواپیمای 100 تا 150 نفره ایران و بالگرد 14 نفره در دانشگاه صنعتی اصفهان نشان دهنده توانمندی ها و امکانات این دانشگاه در حرکت علمی رو به رشد کشور است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در بخشی از این مراسم با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان یکی از مهمترین پیام های این ماه را اطاعت پذیری از فرامین الهی و حرکت در مسیر رهبری و ولایت در جامعه عنوان کرد و گفت: طوفان های شدید نیز نخواهند توانست درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران را با داشتن ریشه هایی مستحکم از پا بیاندازند و به آن آسیبی وارد کنند.

حمیدرضا فولادگر با تأکید بر مناسب بودن وضعیت سیاست خارجی کشورمان با توجه به وقوع بیداری اسلامی در کشورهای منطقه افزود: دشمنان اسلام و انقلاب ما هر روز ترفندهای تازه ای را برای مقابله با موج اسلام خواهی در دیگر کشورها به کار می برند و مطمئناً کار مدبرانه برای ایستادگی در برابر آنها لازمه موفقیت و پیشرفت ما خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به این که تمام مخالفت های دشمنان انقلاب به دلیل تثبیت موقعیت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است گفت: افزایش 15 درصدی مشارکت مردمی در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی باعث شد تا خود غربی ها به ادامه مذاکرات با ایران ابراز تمایل کنند

فولادگر در پایان با اشاره به این که در حال حاضر در شرایط تحریمی سختی هستیم و جنگ فرهنگی و اقتصادی مهمترین عرصه های تهاجم دشمنان علیه ایران اسلامی است تأکید کرد: باید با درایت و مقتدرانه به مقابله با آنها ادامه داده و نباید از ضعف های مدیریتی در ایجاد مشکلات اقتصادی چشم پوشی نماییم.

گفتنی است چهارمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان اصفهان با شرکت دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان و به همت ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان از 30 تیر لغایت 26 مرداد ماه جاری در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.