کدخبر:1458/940302

2 خرداد 1394

چهارمین دوره "روز پژوهش مکانیک" در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با ارایه 28 پوستر از فعالیت های تحقیقاتی دانشجویی:
چهارمین دوره "روز پژوهش مکانیک" در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
چهارمین دوره "روز پژوهش مکانیک" با حضور اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در دانشکده مهندسی مکانیک این دانشگاه برگزار شد.

دبیر اجرایی این دوره از "روز پژوهش مکانیک"، هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی دانشجویان دانشکده مهندسی مکانیک با فعالیت های تحقیقاتی در دست انجام در این دانشکده عنوان کرد و گفت: تقدیر از دانشجویان برتر، ایجاد روحیه رقابت و نشاط علمی در دانشجویان و نیزآشنایی با زمینه های تحقیقاتی اساتید از دیگر اهداف برگزاری این برنامه می باشد.

دکتر فروزمهر با بیان این که دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی با ارایه 28 پوستر از طرح های تحقیقاتی خود در این برنامه حضور پررنگی داشتند افزود: همزمان با ارایه فعالیت های تحقیقاتی به صورت پوستر که در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت، نمایشگاه طرح هایی که منجر به ساخت دستگاه شده اند نیز برگزار شد. 

وی اضافه کرد: کلیه دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان که فعالیت های پژوهشی آن ها به نوعی مرتبط با مهندسی مکانیک است مجاز به شرکت در این مراسم بودند.

عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: هر پوستر توسط دو تن از اعضای هیأت علمی این دانشکده داوری و در پایان، با اهدای گواهی و هدیه نقدی از طرح های پژوهشی برتر تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است: پوستر برترین طرح های چهارمین دوره "روز پژوهش مکانیک"دانشگاه صنعتی اصفهان به مدت یک ترم تحصیلی در محوطه داخلی این دانشکده برای بازدید عموم دانشگاهیان نصب خواهد شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.