کدخبر:1019/910816

16 آبان 1391

پنجمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان استان دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
پنجمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان استان دردانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دبیر پنجمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان از مهلت ثبت نام طراحان کسب و کار در این جشنواره تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.

دکتر سروش علیمرادی افزود: این جشنواره که هر ساله توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود، تلاش دارد جوانان دانشگاهی ایده پرداز و نوآور را تشویق  نماید تا ایده های مبتنی بر فناوری خود را در قالب یک طرح کسب و کار تدوین وبه این جشنواره ارسال نمایند.

وی با اشاره به همکاری جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در برگزاری پنجمین جشنواره طرح کسب و کار دانشجویان دانشگاه های استان ابراز امیدواری کرد: این جشنواره زمینه ساز تشکیل شرکتهای دانش بنیان شده و بسترهای لازم به منظور دستیابی به تولیدات دانش بنیان ملی با کار و سرمایه ایرانی را فراهم سازد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان باتأکید بر حمایت از طرح های برتر این جشنواره تصریح کرد: برگزیدگان این جشنواره علاوه بر دریافت جایزه، به جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی نیز معرفی می شوند تا در عرصه ملی نیز مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی همچنین از اولویت حضور طرح های دانشگاه صنعتی اصفهان که بر پایه یک فناوری تدوین و قابلیت تجاری سازی را داشته باشند در مرکز رشد این دانشگاه خبر داد.

علیمرادی در پایان اضافه کرد: علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر وثبت نام در این جشنواره می توانند به سایت www.shtf.ir  مراجعه نمایند.

شایان ذکر است: جشنواره طرح کسب وکار دانشجویان دانشگاه های استان اصفهان همه ساله وبا اهدافی چون ترویج فرهنگ ایده پردازی، توسعه تفکر به کارگیری علم و فناوری و آموخته های دانشگاهی در راستای تولید ثروت، تشویق در راه اندازی بنگاه های اقتصادی و ایجاد ارتباط بین سرمایه گذاران و صاحبان ایده در جهت تکمیل چرخه تبدیل ایده به محصول توسط مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.