کدخبر:1017/920623

23 شهريور 1392

پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان خبر داد:
پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی اصفهان
معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان ششم مهرماه را پایان مهلت ثبت نام در رشته های کارشناسی ارشد و دکتری پردیس این دانشگاه اعلام کرد.

دکتر قاسم مصلحی با اشاره به ویژگی های برجسته دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یکی از ده دانشگاه برتر کشور گفت: این دانشگاه با داشتن سرمایه انسانی افتخار آمیز، شامل اساتید برجسته و کارکنان مجرب و با تکیه بر ویژگی های کم نظیر آموزشی، پژوهشی و تجهیزاتی خود، هم اینک اقدام به پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در قالب پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان از مهرماه برای نیمسال اول سال تحصیلی 93-92 می نماید.

وی اضافه کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان با پشتوانه بیش از سه دهه فعالیت مستمر آموزشی و پژوهشی و کسب رتبه چهارم تولید علم کشور طی این سه دهه و نیز ثبت صدها افتخار در زمینه طراحی و اجرای طرح های کلان پژوهشی و صنعتی، اینک زمینه ای مساعد به منظور پذیرش و تربیت نخبگان و متخصصان برجسته از ایران و دیگر نقاط دنیا در پردیس خود فراهم آورده است.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان رشته های مهندسي مواد، مهندسی معدن، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی نساجی و فیزیک را هفت رشته مورد نظر برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد این پردیس عنوان کرد و افزود: مهندسي مواد، مهندسي مكانيك، مهندسی عمران، فیزیک و شیمی پنج رشته پیش بینی شده به منظور پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان است.

وی شیوه آموزش در این دوره ها را مطابق با آئین نامه های معمول وزات علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد و گفت: برخورداری از شرایط عمومی ورود به مقاطع تحصیلات تکمیلی، سوابق تحصيلي، علمي، پژوهشی، حرفه اي و شرکت در یک مرحله آزمون و در نهایت حضور در مصاحبه جهت انتخاب نهایی، از جمله شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس می باشد.

مصلحی با اشاره به تاریخ ششم مهرماه به عنوان آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک جهت ثبت نام در این دوره ها تصریح کرد: آزمون ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، 12 مهرماه در این دانشگاه برگزار می شود.

گفتنی است: علاقه مندان و متقاضیان ثبت نام از داخل و خارج کشور به منظور کسب اطلاعات بیشتر از نحوه پذیرش، مواد درسی، شیوه برگزاری آزمون و... می توانند حداکثر تا ششم مهرماه به وب سایت این مرکز به نشانی www.pardis.iut.ac.ir مراجعه و یا با تلفن 3912719 تماس حاصل نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.