کدخبر:1420/920202

2 ارديبهشت 1392

پذیرش دانشجوی بدون کنکوردر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان
دانشگاه صنعتی اصفهان اعلام کرد:
پذیرش دانشجوی بدون کنکوردر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان
دانشگاه صنعتی اصفهان با انتشار اطلاعیه ای، از پذیرش دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی دانشگاه های سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

بر اساس این اطلاعیه، دانشگاه صنعتي اصفهان در چارچوب ضوابط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري و طبق آيين نامه شماره 22354/ ومورخ 91/3/2 این وزارتخانه، جهت تكميل ظرفيت پذيرش بدون آزمون سال تحصيلي93-92، از بين دانش آموختگان ممتاز مقطع كارشناسي پيوسته سال تحصيلي 92-91 ساير دانشگاه هاي دولتي، در مقطع كارشناسي ارشد و بدون آزمون دانشجو مي پذيرد.

گذراندن حداقل 100 واحد درسی در شش نیمسال تحصیلی، قرار گرفتن در میان ده درصد دانشجویان برتر هم رشته و هم ورودی در دانشگاه متبوع و بر مبنای درس های گذرانده شده تا پايان نيمسال تحصيلی ششم و فراغت از تحصیل حداکثر تا پایان شهریورماه سال جاری، از جمله شرایط داوطلبان متقاضی به منظور پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی اصفهان است.

متقاضیان به منظور کسب اطلاعات بیشتر ودریافت فرم ثبت نام می توانند حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه به پایگاه خبری دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی www.iutnews.ir مراجعه ویا با تلفن 3912725 تماس حاصل نمایند.

فرم ثبت نام+ اطلاعات تکمیلی

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.