کدخبر:1331/910114

14 فروردین 1391

به مناسبت آغاز سال جدید:
وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با صدورپیامی فرا رسیدن سال نو را به دانشگاهیان کشور تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، متن کامل پیام نوروزی دکتر دانشجو بدین شرح می باشد :

بار دیگر تقدیر الهی، فرصت دیدار بهار را با هزاران نقش و نگار فراهم نمود تا جمال بی‌انباز خود را رونمایی و آدمی را به کمال بی‌مثال راهنمایی نماید.
کارگاه آفرینش، مجال رویت و معرفت مبدأ و معاد را در موسم بهار مهیاکرده و آیات الهی را در جای جای طبیعت، واقع ساخته، تا نشان بی‌نشان او باشد.
اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به کلیه اقشار دانشگاهی به‌ویژه همکاران تلاش‌گر و استادان، دانشجویان و كارمندان شريف و عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
در سال جهاد اقتصادی شاهد همت و تلاش جامعه دانشگاهی کشور در توفیق کسب رتبه اول علمی منطقه و ارتقای چندین رتبه در جهان بوده‌ایم که حاصل حمایت از فعالیت‌های علمی و اعتماد به نفس و خوداتکایی عملی استادان و دانشجویان کشور و تحقق دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و نگرش و رویکرد (ما می‌توانیم) بوده است.
امید است در سال جدید که مقام معظم رهبری(مدظله العالي) سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده‌اند جامعه دانشگاهی کشور با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان محترم و دانشجویان عزیز و فناوران برجسته کشور در فعالیت‌های علمی و پژوهشی و همکاری تنگاتنگ با صنایع داخلی کشور ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال جدید را فراهم نمایند.
از خداوند متعال توفیقات روزافزون جامعه دانشگاهی کشور در خدمتگزاری شایسته به مردم شریف و حق‌شناس تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را مسألت می‌نمایم.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.