کدخبر:1343/910906

6 آذر 1391

نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران رکورددار تعداد مقالات منتشر شده در کنفرانس های کشور+ مستند تلوزیونی
بر اساس گزارش پایگاه استنادی مقالات کنفرانس های کشور:
نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران رکورددار تعداد مقالات منتشر شده در کنفرانس های کشور+ مستند تلوزیونی
نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران که اردیبهشت ماه امسال در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزارشد به لحاظ تعداد مقالات تمام متن ونیز تعداد صفحات مقالات منتشر شده رکورددارکنفرانس های کشور می باشد.

رئیس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به انتشار یک هزارو 430 عنوان مقاله تمام متن در نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران تصریح کرد: بر اساس گزارش  پایگاه استنادی مقالات کنفرانس های کشور(سیویلیکا)، این کنگره هم به لحاظ تعداد مقالات تمام متن و هم از نظر تعداد صفحات مقالات منتشر شده با انتشار یازده هزارو 233 صفحه، رکورد تمامی کنفرانس های داخلی را به خود اختصاص داده است.

دکتر حمیدرضا صفوی به تلاش های دوساله دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان به منظور برگزاری هرچه شایسته تر این کنگره اشاره کرد و افزود: در مرحله نخست سه هزار و 583 خلاصه مقاله به دبیرخانه این کنگره واصل شد که پس از بررسی آن ها در 17 شاخه کمیته های علمی، دوهزار و 952 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی تعداد مقالات کامل دریافتی از محققان داخلی وخارجی در مرحله دوم فراخوان این کنگره را هزارو830 مقاله عنوان کرد وافزود: پس از طی مراحل نهایی و اخذ تأییدات علمی، حدود هزار و531 مقاله نهایی در دو دسته "ارائه به صورت شفاهی" و"ارائه بصورت پوستر" در این کنگره پذیرفته شد.

دبير نهمين کنگره بين المللي مهندسی عمران اضافه کرد: کلیه مقالات قابل ارائه در این کنگره در بیش از 90 جلسه ارائه شد که موضوعاتی چون مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی سازه های هیدرولیکی ودریایی، مهندسی زلزله ودینامیک سازه ها، مهندسی راه، حمل ونقل وترافیک ونیزآسیب پذیری ومقاوم سازی سازه ها، پرمقاله ترین محورهای بررسی شده در این کنگره را به خود اختصاص دادند.

صفوی در پایان تصریح کرد: 17 کارگاه تخصصي برگزار شده در زمينه هاي مختلف مهندسی عمران و نیز برپایی نمايشگاه دستاوردهاي مهندسي عمران از جمله بخش های جنبی این کنگره بود که مورد استقبال گسترده شرکت کننده گان قرار گرفت.

گفتنی است: مجموعه کامل مقالات نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران که 19 الی21 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار در پایگاه استنادی مقالات کنفرانسهای کشور (سیویلیکا) قابل مشاهده می باشد.

اخبار مرتبط:

دانشگاه صنعتی اصفهان، 19 الی 21 اردیبهشت ماه میزبان نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران

آغاز بزرگترین رویداد مهندسی عمران کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان

مستند تلوزیونی...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.