کدخبر:1132/920509

9 مرداد 1392

نهمین همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار می شود
دفتر استعدادهای درخشان اعلام کرد:
نهمین همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار می شود
دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه صنعتی اصفهان از برگزاری نهمین همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي این دانشگاه در نیمه مرداد ماه خبر داد.

بر اساس اطلاعیه این دفتر، نهمین همايش آشنايي با رشته هاي تحصيلي دانشگاه صنعتي اصفهان ويـــژه دانش آموزان ممتاز پیش دانشگاهی استان طی دو روز در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

سه شنبه 15 مرداد ماه دانش آموزان پسر مقطع پیش دانشگاهی و چهارشنبه 16 مرداد ماه دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی از ساعت 8:30 صبح الي14 با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان، ضمن آشنایی با رشته های مختلف تحصیلی این دانشگاه که توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان معرفی خواهد شد با امکانات، خدمات و ویژگی های این دانشگاه آشنا خواهند شد.

این همایش در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود و سرویس ایاب و ذهاب از میدان جمهوری اسلامی(دروازه تهران)، جهت انتقال دانش آموزان علاقه مند پیش بینی شده است.

همچنین لازم است دانش آموزان شرکت کننده معرفي نامه ای از مرکز پیش دانشگاهی مربوطه شامل نام و نام خانوادگي، نام پدر و نام مرکز پيش دانشگاهي به همراه داشته باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور شرکت در این مراسم می توانند با تلفن 3912722 (خانم پیروزبخت) تماس و یا با نمابر3912752 مکاتبه نمایند.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.