کدخبر:1740/900913

12 آذر 1390

با حضور نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي:
نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
همزمان با هفته بسيج نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، با سخنرانی دکتر شهاب الدین صدر و با حضور استادان، اعضای هيأت رئیسه و مديران  دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار شد.

عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در این همایش با اشاره به پرونده سازی های غرب علیه ایران در موضوعات حقوق بشروانرژي هسته اي، حفظ وحدت در میان تمام نیروهای انقلابی کشور را لازم و ضروری دانست.
 
دکتر شهاب الدین صدر افزود: تشکیل بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون برکات و دستاوردهای فراوانی برای کشور داشته است و در حال حاضر نیز مدیران متخصص در حوزه های مختلف معتقدند برای غلبه بر مشکلات اقتصادی و مسائل دیگر، تقويت روحیه جهادی و حضور نیروهای بسیجی در عرصه های گوناگون امری اجتناب ناپذیر است.
 
وي با اشاره به تأثیر تبلیغاتی زیادی که جنبش 99 درصدی وال استریت در دنیا داشته است اضافه کرد: سران غرب به شدت از نفوذ معنوی انقلاب اسلامی ایران در بیداری ملت ها نگران هستند و به همین دلیل از هر شيوه اي براي تهدید ایران به منظور عقب نشینی از مواضع ضد استكباري اين ملّت استفاده مي كنند.
 
رئیس سازمان نظام پزشکی كشور همچنین جریانی که در جهت تضعیف وحدت قوای سه گانه کشور قدم بر می دارد را جریانی در مقابل خط رهبری قلمدادکرد و گفت: این جریانی است که در موضوع انتخابات سرمایه گذاری جدی نموده است و از هم اکنون نیز سعی در ایجاد تشکیک در مسیر برگزاری انتخابات آینده و نظارت بر آن را دارد.
 
دکتر صدر؛ خدشه دار کردن انتخابات را به منزله ايجاد فرصت براي ضربه زدن به نظام دانست و افزود: ما به هیچ وجه نمی توانیم مصالح شخصي افراد را با آرمان های انقلاب اسلامی معامله کنیم و معتقدیم کسانی که روبروی رهبری ایستادند از مسیر انقلاب خارج شده و به واقع در مقابل انقلاب موضع گرفتند.
 
گفتني است نشست هم انديشي استادان بسيجي دانشگاه صنعتي اصفهان به مناسبت هفته بسيج در سالن كنفرانس حوزه رياست اين دانشگاه برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.