کدخبر:1427/940406

6 تیر 1394

نشست مشترک هیأت رئیسه و مدیران اجرایی وستادی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
با هدف بررسی راهکارهای افزایش بهره‌وری در مدیریت دانشگاه:
نشست مشترک هیأت رئیسه و مدیران اجرایی وستادی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
نشست مشترک مدیران اجرایی وستادی و هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان با هدف بررسی راهکارهای ارتقای امور اجرایی در این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان در این آئین با قدردانی از تلاش‌های مدیران اجرایی و ستادی این دانشگاه، بحث و تبادل نظر پیرامون ارتقاء بهره‌وری در مدیریت دانشگاه را محور اصلی این نشست عنوان کرد و گفت: لازم است همگی ما تمامی تلاشمان را به کار بگیریم تا آیندگان شاهد دانشگاهی پربار و نمونه باشند.

دکتر مدرس هاشمی عدم تمرکز در مدیریت را سیاست مدیریت فعلی دانشگاه صنعتی اصفهان دانست و تصریح کرد: مدیریت باید به گونه مناسبی توزیع شده و بخش‌های گوناگون در سطوح مختلف به فراخور جایگاهشان مسئولیت‌های دانشگاه را برعهده گیرند تا با هماهنگی آن ها شاهد تأثیرگذاری مثبت در حل مسائل و مشکلات دانشگاه باشیم.

وی با اشاره به محور بودن دانشجویان در دانشگاه، رعایت کرامت انسانی و شأن همه دانشگاهیان در تمامی امور را از جمله مهم‌ترین وظایف مسئولین و مدیران عنوان کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان ارتقای کیفیت فعالیت ها و لزوم هماهنگی و همدلی میان مدیران بخش‌های مختلف این دانشگاه‌ را دو نکته بسیار مهم دانست و ادامه داد: مقابله با مسئولیت گریزی در حوزه کاری کارکنان و پاسخگو و مسئول بودن در قبال وظایف محوله، کمک قابل توجهی به روند امور اجرایی دانشگاه خواهد کرد.

وی با بیان این که نگاه مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان، رسیدگی حداکثری به رفاه کارکنان این دانشگاه است، افزود: در این بخش کمبودهای زیادی داریم اما تلاش مسئولین دانشگاه همواره حرکت در راستای رسیدگی به این امور بوده ‌است.

مدرس هاشمی با اعلام تدوین برنامه راهبردی دانشگاه صنعتی اصفهان تا پایان سال جاری اضافه کرد: لازم است مدیران دانشگاه در جریان افق آینده دانشگاه قرار گیرند.

وی در ادامه به بیان اهمیت خوابگاه‌های دانشجویی در این دانشگاه پرداخت و گفت: با توجه به زندگی دانشجویی چهار هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی اصفهان و لزوم توجه ویژه به این موضوع، دو کمیته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشغول بررسی نیازهای گوناگون دانشجویان در خوابگاه‌ها هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان هدف تمامی مسئولین این دانشگاه را ارتقای هرچه بیشتر دانشگاه در سطح جهانی و کسب جایگاه‌های برتر علمی دنیا عنوان کرد و افزود: احساس افتخار و خرسندی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان برای حضور در این دانشگاه، مهم‌ترین دستاوردی است که ارزش آن از هرگونه آمار و ارقامی بیشتر است.

در ادامه این نشست جمعی از مدیران دانشگاه صنعتی اصفهان به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان دکتر سید محسن علامه از اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان با ارائه کارگاه آموزشی با موضوع "انگیزش" به ارائه نکاتی پیرامون این موضوع به عنوان یکی از کلیدی‌ترین مباحث مدیریتی پرداخت.

گفتنی است: نشست مشترک مدیران اجرایی و ستادی با هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان، چهارشنبه گذشته در مجتمع آموزشی فرهنگی اردیبهشت برگزار شد.

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.