کدخبر:1617/920801

1 آبان 1392

نشست صمیمانه پرسش و پاسخ کارکنان و سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+گزارش تصویری
همزمان با عید سعید غدیر خم و با استقبال گسترده کارکنان:
نشست صمیمانه پرسش و پاسخ کارکنان و سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد+گزارش تصویری
همزمان با دهه ولایت، نشست مشترک کارکنان و سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان برای پاسخگویی به پرسش های کارکنان عصر روز گذشته با استقبال گسترده در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در این نشست با تاکید بر این که نیروی انسانی هر سازمان بزرگترین سرمایه آن محسوب می شود، دانشگاه را مهمترین محل اندیشه و تولید علم دانست و گفت: هیات رئیسه جدید در این مدت سعی داشته است تا با دانشگاهیان صنعتی اصفهان ارتباط نزدیکتری برقرار کند و در همین راستا در پیمان نامه اخلاقی متعهد شده ایم به وضعیت کارکنان رسیدگی جدی داشته باشیم.

دکتر مدرس هاشمی هدف از برگزاری این نشست را دریافت پیشنهادات و انتقادات کارکنان به صورت صریح، شفاف و بدون واسطه توسط هیات رئیسه دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد و گفت: این نشست، شروع خوبی برای استفاده از نظرات این بخش وسیع دانشگاه خواهد بود.

وی در ادامه یکی از مشکلات اساسی کشور در بخش های مختلف را اتخاذ تصمیمات شتابزده در سطوح گوناگون دانست و افزود: هیات رئیسه کنونی قصد دارد با کارشناسی های درست و جلوگیری از تصمیم های مقطعی و عجولانه، روال ها را به سمت صحیح تغییر دهد.

در ادامه این نشست معاون اداری و مالی دانشگاه با اشاره به این که هدف اصلی دانشگاه آموزش و پژوهش است، فعالیت های کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان در این عرصه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: مطمئناً هر یک از این فعالیت ها در بخش های مختلف تاثیر خاص خودش را در خروجی های علمی دانشگاه دارد.  

دکتر خادمی تداوم این گونه جلسات را به سود مدیریت و کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان دانست و با مثبت ارزیابی کردن ارتباط شاغلین در بخش های آموزشی و اداری در این دانشگاه افزود: بهبود وضعیت معیشتی و ثبات در عرصه کار از جمله مهمترین انتظاراتی است که با آن روبرو هستیم.

در ادامه این نشست چند تن به نمایندگی از کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان با ارایه نظرات خود، برخی مطالبات کارکنان دانشگاه را مطرح نمودند.

اجرای آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه ها، تبدیل وضع نیروهای قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی آزمایشی، تبدیل وضع نیروهای شرکتی به نیروهای قراردادی، پرداخت حق غذا مطابق ضوابط اجرایی بودجه، اعمال مدارک تحصیلی جدید در احکام کارگزینی، فراهم نمودن امکان ادامه تحصیل برای کارکنان متقاضی و ... از جمله مهمترین مطالبات مطرح شده بود.

در ادامه دکتر خادمی با بیان این که چشم انداز خوبی برای بهبود وضعیت حقوقی کارکنان وجود دارد از پیگیری درخواست های ارایه شده در سه بازه زمانی کوتاه، میان و بلند مدت خبر داد.

وی همچنین عزم هیات رئیسه را برای اجرای آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی را بسیار جدی عنوان کرد و از  لغو کسر اضافه کار مربوط به مرخصی ها اعم از استحقاقی و استعلاجی خبر داد.

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: تفاوت تطبیق اضافه کار کارکنان از ابتدای سال جاری محاسبه و پرداخت خواهد شد.

همچنین دکتر مدرس هاشمی در بخش دوم صحبت های خود با تاکید بر اصلاح و بهبود وضعیت حاضر گفت: بخشی از مطالبات مطرح شده برای دانشگاه بار مالی دارد اما ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان از اولویت های ما محسوب می شود.

وی به بخش دیگری از مطالبات کارکنان دانشگاه اشاره کرد و گفت: بخش عمده ای از صحبت ها در رابطه با نارضایتی از عدم تکریم و احترام بود که اصلاً موضوع مطلوبی نیست و ما خودمان را موظف به احترام به نیروی انسانی دانشگاه در همه عرصه ها می دانیم.

وی افزود: مدیریت فعلی معتقد است تیم مدیران و کارکنان دانشگاه در یک جبهه هستند و کارکنان می توانند بدون نگرانی نکات و نظرات و پیشنهاداتی که مد نظر دارند را به بنده منتقل کنند.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در پایان پیگیری مناسب تاسیس امکانات و منابع مالی لازم برای آموزش و پژوهش بهتر اساتید و دانشجویان و همچنین رفاه و آرامش بیشتر برای کارکنان را وظیفه خود دانست و گفت: تا جایی که بتوانم برای اصلاح ساختار در جهت بهبود وضعیت حقوقی و کسب منابع لازم برای این موضوع تلاش خواهم کرد و از تمامی کارکنان می خواهم با انگیزه و بردباری در کنار هیات رئیسه باشند تا قدم به قدم مشکلات را بر طرف نماییم.

گفتنی است این نشست صمیمانه اولین نشست مشترک کارکنان و سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان در سال جاری بود که با حضور گسترده کارکنان در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

گزارش تصویری...

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • آدرس های وب و ایمیل به صورت اتوماتیک به لینک تبدیل می شوند.
  • خطوط و پاراگرافها به صورت اتوماتیک جدا سازی می شود.
CAPTCHA
برای اطمینان از اینکه شما یک فرد حقیقی هستید و از ورود اسپمرهای خودکار جلوگیری شود.
جای خالی را پر کنید.